Webspeed via USB port på Motorola 4200 kab~
Fra : Henrik

Dato : 12-09-03 16:11

Hej

Er der andre der har haft problemer med at installere sin Webspeed
forbindelse via USB porten på Motorola 4200 kabelmodem. Det er vist i følge
TDC et problem med Windows 98 SE !!!!
Der sker det at når USB driveren til kabelmodemmet/porten er installeret med
den tilhørende Motorola CD rom så vil Windows ikke starter op bagefter.

Jeg kan godt køre via mit Ethernet kort.

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-03 16:38

"Henrik" <roscom@mail.tele.dk> skrev :

>Er der andre der har haft problemer med at installere sin Webspeed
>forbindelse via USB porten på Motorola 4200 kabelmodem. Det er vist i følge
>TDC et problem med Windows 98 SE !

Hvis du ikke får noget brugbart svar her, så prøv i
news:tele.internet.kabelmodem, der er sandsynligvis bedre chance
for hjælp.
--
Knud

Fra : Jens

Dato : 16-09-03 00:00

"Henrik" <roscom@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den tilhørende Motorola CD rom så vil Windows ikke starter op bagefter.
>
> Jeg kan godt køre via mit Ethernet kort.

Det er sandsynligvis pga. at du ikke har de korrekte drivere til dit
bundkort indlæst.
Nu ved jeg ikke hvilket chipset dit bundkort benytter, men typisk er det
Intel eller Via.
Du kan hente drive til Intel her:
http://www.intel.com/support/chipsets/index.htm
Og til VIA her: http://www.viaarena.com/?PageID=2

Andre chipset må du selv finde drivere til....

Jens