4x i 8x?
Fra : Søren Christensen

Dato : 12-09-03 14:54

Jeg har et Asus v8200deluxe der understøtter 4x, 2x og 1x:
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V8200%20Deluxe&langs=01

men vil nu købe mig et nyt bundkort også et asus model P4P800 hvor der under
specifikationer er opgivet at "1 x AGP8X (1.5V only)":
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4P800&langs=01

Betyder det at mit good ole' gfx kort ikk kan køre i det nye mobo?

Jeg fatter hat af de Xx betegnelser for gfx kort og agp porte :-/

Håber på lidt hjælp!

Mvh. Søren

Fra : Louby

Dato : 12-09-03 17:07

:
: Betyder det at mit good ole' gfx kort ikk kan køre i det nye mobo?
:
AGP 4x kører 1.5 volt så du kan roligt bruge dit grafikkort i det ny MB

Mvh Louby

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-09-03 15:21

> AGP 4x kører 1.5 volt så du kan roligt bruge dit grafikkort i det ny MB

Okey det var jo rart! Tak for svaret