Lave kontakt oplysninger om...
Fra : Gitte og Bjørn

Dato : 12-09-03 11:13

jeg har brugt guiden, i FP2000 til at lave min hjemmeside...

dvs,,, den har automatisk lagt min email adresse og de andre oplysninger
fast ind, så de står forneden på alle sider.

det er også fint.... men nu har jeg fået ny mail, og vil gerne ind og rette
de indlagte faste oplysninger, hvordan gør jeg det??

Kennel Foxy Spots
Gitte Gjerlevsen og Bjørn P.Callesen

foxy@tele2adsl.dk

Fra : Jan Skov

Dato : 12-09-03 13:58

"Gitte og Bjørn" <foxy@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rette
> de indlagte faste oplysninger, hvordan gør jeg det??

Du kan gøre det ved at klikke på Folders/mapper ikonet i venstre side.
Markér alle dine filer.

I rediger menuen vælger du replace/søg/erstat - skriv den gamle og nye
adresse i felterne, og vælg den skal erstatte i alle siderne.
Så burde det være klaret..

Mvh
/JSC
www.jsc.dk