Tele2 Newsserver
Fra : Peter42

Dato : 11-09-03 16:49

Hej i Gruppen.

Er der nogen i gruppen, der ved om der er problemer på Tele2's
Newsserver. Når jeg henter filrer på deres newsserver, er næsten alle
filer incomplete, ifølge Agent 1.93 newsreader.
Mvh.
Peter42

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-03 17:26

Peter42 <peterhabk@yahoo.dk> skrev :

>Er der nogen i gruppen, der ved om der er problemer på Tele2's
>Newsserver. Når jeg henter filrer på deres newsserver, er næsten alle
>filer incomplete, ifølge Agent 1.93 newsreader.

Sådan har det altid været...
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-03 21:10

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Sådan har det altid været...

Er det så ikke nu vi skal sige:
TDC de sparker røv :D

(Godt jeg ikke hoppede med på den vogn)

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-03 21:46

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> skrev :

>(Godt jeg ikke hoppede med på den vogn)

Er man særlig interesseret i de binære nyhedsgrupper, så kan det
anbefales at støve det gamle modem og få lavet nogle gratis
opkoblinger og så hente indlæg for de nyhedsgrupper man er
interesseret i.

Man behøver jo kun hente headers for at konstatere, hvordan
completteness er.

Så uanset brok over TDCs newsserver, så er det nok den bedste
newsserver til binære grupper, blandt dem som følger med et
internetabonnement.

Da jeg i sin tid prøvede ovennævnte, så fandt jeg kun en der var
bedre og det var hedengangne Telefona, som brugte UUnets
newsserver.

Men man kunne kun få minutbetalte opkobling med analogt modem
eller isdn, så det kunne blive dyrt at bruge Telefona.
--
Knud