Jeg prøver igen ang. gl. mails i Outlook e~
Fra : Lars Flint Nielsen

Dato : 11-09-03 15:13

Hej igen!
Først vil jeg undskylde den mangelfulde forklaring første gang, det
skyldes at jeg ikke ved så meget om det.
Da jeg skulle have ny PC brændte jeg alle mine mails over på en
cd-rom, jeg kan ikke huske hvor jeg fandt dem, men noget siger mig at
det var samme sted som Søren nævnte i sit svar til mig. Jeg har
imidlertid lige været i C:\windows og der har jeg ikke fundet nogen
application data\microsoft\outlook express. Da det er vigtigt for mig
at overføre alle de gamle mails, har jeg snart prøvet alt.
Mails-filerne fra cd-rommen har jeg kopieret over i en mappe på
C-drevet og de har endelsen .dbx og vises med de ikoner windows ikke
kender der har 6 små firkanter. Jeg prøvede at omdøbe en af dbx
filerne til en .txt fil og det gik meget godt, jeg kan da nogenlunde
læse og forstå dem; men jeg vil meget gerne kunne importere dem til
min nuværende kladde, så de igen fremstår som mails, og det er det jeg
ikke kan finde ud af. Når jeg prøver i min outlook express at
importere, fremkommer der kun en boks, der spørger hvor jeg vil
importere fra, og ikke noget med hd og evt. drev.
Det blev meget langt, men jeg ville gerne forklare noget mere, håber
meget at der er en af Jer der kan hjælpe mig.

Fra : Jane

Dato : 11-09-03 15:54

Lars Flint Nielsen skrev i <news:10632896680.894303631976303
@dtext.news.tele.dk>:

> Hej igen!
> Først vil jeg undskylde den mangelfulde forklaring første gang, det
> skyldes at jeg ikke ved så meget om det.

Jeg tror de ved mere om Outlook Express i gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jane