Medova-pigen
Fra : Marianne

Dato : 11-09-03 15:03

Hej

Min mand har "kendt" hende - Heidi skulle hun hedde.
Han mener at billedet er fra slutningen af 70'erne.

Med venlig hilsen
Marianne

Fra: "Hektor" <a@b.c>
Emne: Re: Medova-pigen
Dato: 5. september 2003 15:11

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har spurgt firmaet, men de gider ikke at svare.

De ved det nok ikke : )

Mvh
Hektor

---

Fra : Thomas

Dato : 20-09-03 13:06

"Marianne" <lisanne@sol.dk> wrote in message news:<bjpvbc$13a$1@sunsite.dk>...
> Hej
>
> Min mand har "kendt" hende - Heidi skulle hun hedde.
> Han mener at billedet er fra slutningen af 70'erne.
>
> Med venlig hilsen
> Marianne

Det var en interessant oplysning. Tak skal du have. Har du flere
oplysninger omkring dateringen, og om pigen reklamerede for andre
produkter?

VH

Thomas