KabelTV på campingplads
Fra : HC

Dato : 11-09-03 06:35

Hvad bruger man af kabler og stik når man ønsker kabelTV på campingpladsen ?
Er det noget man lejer eller er det noget man har med lige som strømkablet
?

--
Mvh Hans C Jensen

Fra : Ditte Rod

Dato : 11-09-03 08:04

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Er det noget man lejer eller er det noget man har med lige som

Pladserne plejer at leje de nødvendige kabler ud. Der lægges normalt et
depositum, og så tillægges der et leje-beløb pr. overnatning !

--
Mvh. Ditte

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-09-03 15:52

Ditte Rod wrote:

> Pladserne plejer at leje de nødvendige kabler ud. Der lægges normalt
> et depositum, og så tillægges der et leje-beløb pr. overnatning !

Det er rigtigt. Så behøver man ikke at tage med hjemmefra.

De steder jeg har set det, husker ikke hvor, var det et kabel med BNC stik i
den ene ende - hvad der var i den ende der gik ind i vognen husker jeg ikke.
Jeg går dog ud fra at det er et stik der umiddelbart passer ind i
modtageren.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Henning

Dato : 13-09-03 16:51

> [...]
?
> Er det noget man lejer eller er det noget man har med lige som

Er'et ikk' let're at blive hjemme?
H.

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-09-03 17:00

Henning wrote:

> Er'et ikk' let're at blive hjemme?

Jamen det er det da...

Til gengæld går man så glip af campingturen med alle de rare ting der
følger.

På forårs, efterårs og vinterturene ville jeg da helst ikke undvære mit TV.
Og hvis man er enthusiastisk nok kan jeg da godt forestille mig at man ikke
vil undvære sommerens Tour de France... Hver campist sin lyst...

Fra : HC

Dato : 13-09-03 18:12

> Er'et ikk' let're at blive hjemme?
> H.

Jo det er let're at sidde hjemme i sin sofa - men meget
kedeligt..............

Mvh Hans

Fra : Henning

Dato : 17-09-03 16:22

> Jo det er let're at sidde hjemme i sin sofa - men meget
> kedeligt..............
>
> Mvh Hans

Netop - fjernsyn er nemlig kedeligt - i hvert fald de "danske" kanaler -
gåseøjnene må med fordi de mest består af amerikanske sju-bang-serier.
*S*

Fra : T. Hartung

Dato : 13-09-03 18:50

"Henning" <henning@fakedmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er'et ikk' let're at blive hjemme?

*LOL* jo lad os alle sælge hele skidtet, lukke alle campingpladser og
nedlægge denne gruppe ......... )) - så for vi også tid til at
...............?? hmmmm tjaaaaa....... se på en ny CV måske !!!!!!!!!! )
--
mvh.
T. Hartung