Klage over tandlæge
Fra : Uheldigsen

Dato : 10-09-03 21:10

Tandlægen har lavet total fusk i min mund. Han forlangte kontant betaling.
Så derfor er "behandlingen" betalt. Nu gider han overhovedet ikke kendes ved
mig ... Hvad kan jeg gøre ?

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 10-09-03 23:07

"Uheldigsen" skrev:
> Tandlægen har lavet total fusk i min mund. [..]

Check denne: http://www.fbr.dk/klager/sundh/tand/

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Martin Møller

Dato : 11-09-03 09:23

"Uheldigsen" <emalius@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så derfor er "behandlingen" betalt. Nu gider han overhovedet ikke kendes

Du har vel fået en regning eller faktura eller kvittering fra tandlægen så
du kan se hvad det er du har betalt for.

Martin

Fra : Uheldigsen

Dato : 12-09-03 00:02

> Du har vel fået en regning eller faktura eller kvittering fra tandlægen så
> du kan se hvad det er du har betalt for.

Ja, men det han har lavet duer simpelhen ikke. Jeg har næsten konstant ondt
i de tænder han har lavet ændringer på. Men der er også mange andre
problemer. Regningen lød på 26000.-
Så du har ikke helt forstået spørgsmålet, når du tror, at jeg snakker om
mængde. Det gør jeg ikke. Nej, jeg snakker om kvaliteten af det arbejde som
tandlægen har udført !.
Jeg har helt klart fået langt flere smerter efter behandlingen, end jeg
havde inden ... surt :(

Fra : Henning

Dato : 13-09-03 16:42

">
> Ja, men det han har lavet duer simpelhen ikke. Jeg har næsten konstant
ondt
> i de tænder han har lavet ændringer på. Men der er også mange andre
> problemer. Regningen lød på 26000.-

At du gider for 2000 kr!
H.

Fra : Rasmus Haslund

Dato : 14-09-03 21:18

> ondt
>
> At du gider for 2000 kr!

Ehh der står altså 26.000,- og IKKE 2000,-!

Fra : Jens

Dato : 12-09-03 18:34

Uheldigsen <emalius@sol.dk> wrote:

> Tandlægen har lavet total fusk i min mund. Han forlangte kontant betaling.
> Så derfor er "behandlingen" betalt. Nu gider han overhovedet ikke kendes ved
> mig ... Hvad kan jeg gøre ?

Se: "Vil De klage over sundhedsvæsenet"

http://www.pkn.dk/vildekl/andet.htm

....som skriver, at man skal klage til den amtskommune, som tandlægen har
sin praksis i.

/ Jens
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.