----- Original Message -----
From: "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk>
Newsgroups: dk.teknik.telefoni
Sent: Wednesday, September 10, 2003 7:10 PM
Subject: Re: Telefonproblemer
> "Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse
> news:bjnkm5$1moo$1@news.cybercity.dk...
> > Har nogen været udsat for unormalt høje telefonregninger fra
teleudbyderen
> > kabelnettet.dk? Det har jeg nemlig. Desværre har gentagne henvendelser
til
> > kabelnettet.dk været nyttesløse: De vender ikke tilbage i sagen trods
> > lovning herom.
>
> Har de udleveret specifikationer på opfordring?
Nej, men jeg har spurgt om muligheden for at møde op personligt på
kabelnettet.dk og ved selvsyn at konstatere kilden til et evt. overforbrug -
også fordi jeg har andre spørgsmål til mit kundeforhold. Det havde den
pågældende medarbejder på kabelnettet.dk ikke kompetence til at sige OK til.
Jeg afventer stadig at få OK til at besøge kabelnettet.dk, som flere gange
har lovet at vende tilbage vedr. mit personlige møde hos kabelnettet.dk.
> > Jeg oplever ydermere, at chikanerende opkald ledsages af indtastning af
> > numre (lyd af opkaldstoner). Hvad kan det være, jeg oplever? Kan det
være
> en
> > mulig årsag til mine unormalt høje telefonregninger?
>
> Det kan jo være modparten der stadig hænger i den anden ende og sender
> tonerne.
> Hvis de kommer uden at du er koblet op til nogen kan det ganske rigtig
> skyldes at nogen er "koblet på" din linje.
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Men jeg her en ubehagelig formodning,
at min ca. 2,5 gange forhøjede telefonregning er opstået i forbindelse med
ulidelige og gentagne opringninger midt om natten. Jeg har efterfølgende
undgået opkaldende ved at aftage røret.
> > Er et muligt at hacke sig ind på en lokal telefonomstillingscentral i et
> > ejendomskompleks?
>
> Kun en tåbe ville svare nej til denne.
Godt, du er vist prof! Jeg arbejder selv med elektronik og digitalteknik,
men er ikke udpræget velbevandret inden for telefonteknik
Afslutningsvis vil jeg påpege, at jeg indtil videre har oplevet
kabelnettet.dk's kundeservice og tekniske kompetenceniveau som temmelig
foruroligende hhv. mangelfuldt og lavt.
Har andre erfaringer med kabelnettet.dk - gode som dårlige?
Jeg glæder mig til at høre dine kommentarer. På forhånd mange tak.
Venligst
Stefan Garvig
--
**********
For direct reply only:
Remove GED in the email address
sgdataGED@edb.dk
**********