News providere ?
Fra : Benny Bomstærk

Dato : 10-09-03 16:28

Hej!

Jeg leder efter en stabil news-provider, og håber på, at nogen
herinde kan hjælpe. Jeg bruger i øjeblikket Easynews, men synes at 6GB
på en måned (for US$10) er lige i overkanten, når man f.eks.
sammenligner med andre:

Corenews.com   2GB/dag      US$10/md
active-news.com   2GB/dag      US$10.95/md

Findes der andre ?? Altså med en rimelig god completition ratio og en
7-14 dages backlog/archive, og hvor man ikke er begrænset af
datamængden pr måned - men en begrænsning på 1-2GB om dagen i stedet
for ? Evt. europæiske servere ?? Det er primært alt.binaries
hierakiet, der er interessant...

/B

Fra : rane

Dato : 11-09-03 14:43

On Wed, 10 Sep 2003 17:28:20 +0200, Benny Bomstærk <nobody@home.net>
wrote:
> [...]
>datamængden pr måned - men en begrænsning på 1-2GB om dagen i stedet
>for ? Evt. europæiske servere ?? Det er primært alt.binaries

Ved ikke lige om active-news.com er gode, men jeg fandt følgende link
på google groups:

http://groups.google.com/groups?q=active-news.com&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3CEF7D0C.182384C7%40lea.boerde.de&rnum=9

Godt nok på tysk, men vedkommende nævner 3 forskellige newsservere på
active-news.com og noget med 350mb pr. server...så jeg ved ikke om det
er noget tricky noget eller ej....

Ellers ville jeg måske overveje www.claranews.com 8 pund pr. måned
for 40gb.