Findes der en lille mus til børn??
Fra : Heidi N. K.

Dato : 10-09-03 15:08

Hej

Jeg leder efter en mindre mus til børn.
Jeg har funden en, men desværre er den ikke trådløs, hvilket ville
være bedst.

Findes der mon en trådløs mus til børn i 5 års alderen ??

Jeg har også interesse i andre børne-mus end den jeg lige netop har
fundet på adressen;

www.biltema.dk under teknik/Data/Ergonomi.

(Musen er den eneste der er sort/blå og har to knapper)
Koster 49,90 kr.

Mvh.
Heidi

Fra : Henning Larsen

Dato : 10-09-03 15:58

"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundet på adressen;
>
> www.biltema.dk under teknik/Data/Ergonomi.
>
> (Musen er den eneste der er sort/blå og har to knapper)

Der findes ihvertfald to som er mindre end normalt, de er vist beregnet til
bærbare computere, men kan nok også bruges af børn: Labtec wireless optical
mini mouse usb til 249 kr. og Trust Ami mouse 250s mini optical wireless til
395 kr. Du kan formentlig finde oplysninger om dem på www.labtec.com og
www.trust.com. De kan købes hos www.midtdata.dk.

hilsen Henning

Fra : ea

Dato : 10-09-03 17:00

> [...]
>mini mouse usb til 249 kr. og Trust Ami mouse 250s mini optical wireless til

eller Elgiganten eller Computercity

Fra : Klaus

Dato : 10-09-03 20:43

De skulle hellere have en flad. Ja altså en tft fladskærm, da børn ofte
sidder tættere på skærmen og er mere påvirkelig for den stråling som skærmen
sender ud i hovedet på dem.

Mvh
Klaus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-09-03 15:45

In dk.edb.hardware, Klaus <muellerklaus@ofir.dk> says...
> sidder tættere på skærmen og er mere påvirkelig for den stråling som skærmen
> sender ud i hovedet på dem.

Jow-jow... Jeg har ikke taget skade af at sidde i timevis foran en ZX
Spectrum. Du læser for meget, du...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : teknik

Dato : 15-09-03 13:08

Hvis du mangler en har jeg en ny"børne mus" tilsalg.

Den er ret cute !!

mail mig på whiskey@ofir.dk

hilsen
G.A

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-09-03 08:38

In dk.edb.hardware, teknik <teknik@hammel-nyt.dk> says...
> Hvis du mangler en har jeg en ny"børne mus" tilsalg.

Det gør jeg ikke, så behold du den bare...!