Erfaring med Shuttle/barebone?
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 10-09-03 13:24

Jeg overvejer kraftigt at bygge en ny pc i et barebone-kabinet. Jeg har især
kigget på Shuttle's XPC SB61G2
(http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1994577899). Jeg
synes, den gennemgående holdning i tests og forums siger Shuttle er bedst.
Min øvrige hardware ville være en P4 2400/533, Radeon 8500, 2x256 MB PC2700
ram i dual, 2x120 GB WD og et combo-drev (måske bare en brænder, da jeg ser
dvd på min PS2...). De to harddiske ville gøre et evt. floppydrev externt,
da pladsen til den ene disk er i floppydrevets plads. Vil jeg få for meget
varme i kabinettet, især de to harddiske? Gode råd?!