En weekend i Brussels
Fra : Pipeline

Dato : 10-09-03 12:18

Vi er 4 gutter der skal på en 3-dages tur til Brussels her i efteråret. Vi
skal bo på Hampshire Inn, som ligger i centrum. Men hvad skal vi se udover
Atomium, Grand Plaze og Manniken Pis? Jeg har været der et par gange som
barn, og erindrer at man kunne handle Tax Free visse steder. Kan man stadig
det, og hvordan virker det i praksis? Og så skal vi jo nok også ud og have
en øl eller to Men vi gider ikke de vilde discoteker mere, så kan I
anbefale nogle hyggelige barer/diskoteker for os på omkring de 30?

--

Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 10-09-03 17:46

> [...]
> en øl eller to Men vi gider ikke de vilde discoteker mere, så kan I
> anbefale nogle hyggelige barer/diskoteker for os på omkring de 30?

Atomium er efter min mening ikke værd at besøge. Ok, det regnede da jeg var
der (men det gør der jo altid i Brussels), så udefra så det ikke ud af
meget. Og kunsten indeni var bestemt ikke værd at skrive hjem om.

Bedste bar i Brussels efter min mening er La Corbeau, 18 rue Saint-Michel
(forholdsvis tæt på Grand Place). Hvis i er der en weekend så kom ikke
senere end kl. 23, helst lidt før. Fra omkring midnat kommer der fuld fart
på festen med dans på bordene.

Henrik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-09-03 21:52

Pipeline wrote:

> [...]
> Atomium, Grand Plaze og Manniken Pis? Jeg har været der et par gange som

Hvis I er historisk interesserede: Waterloo ligger ca. 25km syd for byen.

Mvh. Jørgen