Jorden rundt (næsten da)
Fra : Thomas

Dato : 09-09-03 21:21

Hej NG

Det er 1. gang jeg er herinde, så ved ikke om der er en bedre gruppe til mit
spørgsmål

Jeg skal den lange vej fra Odense til Valbyhallen. Dette skal foregå med
tog. Ifølge DSB's hjemmeside kan jeg se at jeg skal skifte til S-tog fra
Høje Tåstrup station og til Valby Station. Men på krak.dk kan jeg se at der
ligger en S-togs station lige op af Valbyhallen, men kan ikke finde den på
dsb's smarte turplanlægger. (måske man slet ikke kan køre til den fra Høje
Tåstrup?)

Er der en herinde der er lokalkendt i Valby og evt. kan fortælle mig hvad
denne station hedder?

På forhånd tak

Thomas
der har kørt tog meget få gang og aldrig har været i Valby

Fra : Emil Jensen

Dato : 09-09-03 21:43

> [...]
> dsb's smarte turplanlægger. (måske man slet ikke kan køre til den fra Høje

Du kan ikke køre direkte fra Høje Tåstrup til Ellebjerg Station. Jeg ville
hellere tage toget ind til Københavns Hovedbanegård og der skifte til
S-toget som kører til Hundige (A-linien). Den stopper i Ellebjerg Station.

> Er der en herinde der er lokalkendt i Valby og evt. kan fortælle mig hvad
> denne station hedder?

Det er Ellebjerg Station (kun S-tog kører her). Det tager ca 5-7 minutter at
gå til Valby Hallen.

Mvh

Emil

Fra : Thomas

Dato : 09-09-03 21:50

Tusind tak for det hurtige svar. Jeg følte mig lidt lost når jeg ikke er
lokalkendt. Der er ikke tid til mange omveje, hvis jeg skal have hele
koncerten med

Mvh

Thomas