Eksternt virus-filter via mx
Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 09-09-03 21:24

Hejsa!

Jeg er på jagt efter en ekstern virus-scanner, som til at filtrere
lidt i min post.

Jeg har min egen mail-server kørende med knap 10 domæner, men har ikke
lige overskud til at installere og opdatere mit eget virus-filter.

Det er et krav at det virker med en simpel opsætning af et par
mx-records, og resten kører 100% transparent.

Jeg har kigget lidt på mailforward.gratisdns.dk men så vidt jeg
forstår virker det kun med videresending af mails til en fast
mail-adresse (*@domain.dk sendes til min_konto@min.udbyder.dk) evt med
forward til flere forskellige adresser.

Det er afgjort en fordel hvis der samtidid foretages filtrering af
spam - og helst så de fra-filtrerede mails kan sendes til en speciel
mail-dump, i tilfælde af falske positive.
Men jeg kan også godt leve uden den mulighed.

Hvor finder man sådan en service? - og gerne så der er til at betale
sig fra

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Zapster

Dato : 10-09-03 06:37

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen.030909@hpc.dk> wrote in
message news:e9dslvcvdhfns601u9mp4gcu65o6f17tvf@4ax.com...
> [...]
> Men jeg kan også godt leve uden den mulighed.
>
> Hvor finder man sådan en service? - og gerne så der er til at betale

Hej Henning

Prøv evt. at se på comendo.dk
Så vidt jeg kan se udbyder de lige det du leder efter. Og ifølge deres
reklame på comon.dk og andre steder, kan du enda få lov til at prøve det
gratis.. så intet at tabe.. =)
\Zapster