Blunt fra Rockidoler ?
Fra : BenediktinerLikør

Dato : 09-09-03 19:43

Hej med jer

Hvad i hel hule helvede er der sket med rockbandet Blunt fra TV3's
Rockidoler?
De var da fremme med en single You Don't Know men kom de noglesinde med en
plade eller ? jeg synes bare det er lidt skummelt

MVH

Likør

Fra : Dopedog

Dato : 09-09-03 20:27

> [...]
> De var da fremme med en single You Don't Know men kom de noglesinde med en
> plade eller ? jeg synes bare det er lidt skummelt

Jeg mener jeg læste her i gruppen for nogle måneder siden at de vist STADIG
arbejder med CD'en. Om det så er sandt eller ej ska jeg være usagt ...

Fra : Madselvis

Dato : 22-09-03 09:51

Det er et godt spørgsmål!!! Jeg ved at pladen er indspillet! Jeg har
hørt den!! Først blev Reni smidt ud!! Så gik jeg ud! så blev Martin
smidt ud!! Universal vil ikke udgive Cd'n! M.h.t. Jacob ved jeg ikke,
men Thomas prøver vist at sælge Cd'n ttl et andet selskab!! :) Så ved du
det

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian

Dato : 22-09-03 15:07

Hejsa

Madselvis wrote:
> [...]
> smidt ud!! Universal vil ikke udgive Cd'n! M.h.t. Jacob ved jeg ikke,
> men Thomas prøver vist at sælge Cd'n ttl et andet selskab!! :) Så ved

Nu så jeg kun et enkelt afsnit af det program... hvem af de hoveder er du ??

Husker sgu ingen Madselvis :)

/Brian

Fra : Hemads

Dato : 27-10-03 10:59

"Brian" skrev d. 22-09-03 15:07 dette indlæg :
> Hejsa

> Nu så jeg kun et enkelt afsnit af det program... hvem af de hoveder er
du ??

> Husker sgu ingen Madselvis :)
>
> /Brian

Hej Brian!
Mads Elvis, var ham guitaristen, som sagde mærkelige ting!
V.h

http://www.kandu.dk/

Fra : Hemads

Dato : 27-10-03 10:59

"Madselvis" skrev d. 22-09-03 09:51 dette indlæg :
> [...]
> smidt ud!! Universal vil ikke udgive Cd'n! M.h.t. Jacob ved jeg ikke,
> men Thomas prøver vist at sælge Cd'n ttl et andet selskab!! :) Så ved

Hej MadsElvis!
Fedt navn :) Hvad laver du nu? har du stadig gang i musik? Så vidt jeg
husker havde du en masse på hjertet, dyrker du stadig det? Eller er du
holdt helt op med musik, efter den fiasko? Jeg er bare nysgerrig.
He-Mads

http://www.kandu.dk/

Fra : Anja Lysholm

Dato : 16-11-03 19:12

"BenediktinerLikør" <eg@ef.com> wrote in message
> [...]
> De var da fremme med en single You Don't Know men kom de noglesinde med en
> plade eller ? jeg synes bare det er lidt skummelt

Jeg mener at have læst i en avisartikel at de er gået i opløsning da deres
pladeprojekt aldrig blev til noget. Jeg ved ikke om det var pladeselskabet
eller tv-selskabet der tog røven på dem... Interessen faldt i hvert fald, og
så blev det aldrig til mere.

Anja