Til Stettin i Polen men med hvilken rejsea~
Fra : Pedersen

Dato : 09-09-03 17:17

Hej.

Jeg har tidl. rejst med det nu krakkede Sunnytours til Stettin. Jeg er nu
ved at planlægge en ny tur men er lidt i tvivl med hvem det skal være.

Jeg ved at www.osterlindet.dk har overtaget efter Sunnytours.

Men der er jo også www.sparrejser.dk som også bruger hotel Raddison SAS.
Nogle der kender dem og har erfaring med dem.

Eller nogle som kan anbefale en helt tredje at rejse med ?

Mvh Tim

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 09-09-03 18:01

> Men der er jo også www.sparrejser.dk som også bruger hotel Raddison SAS.
> Nogle der kender dem og har erfaring med dem.
>
> Eller nogle som kan anbefale en helt tredje at rejse med ?

www.gtrejser.dk har også ture toæ Stettin. De benytter også hotel Radisson
SAS

Mads Vestergaard

Fra : Flammer