Mozilla DK - giver den problemer ved insta~
Fra : Henning

Dato : 09-09-03 14:15

Hej

Jeg har Netscape Communicator ver. 7.1 (US-version) og overvejer
at skifte til Mozilla på dansk, da jeg har åæø-problemer når jeg
vil overføre f.eks. en adressebog til en, der bruger Outlook ell.
Outlook på dansk.

1. Er Mozilla DK løsningen på dette konkrete problem?

2. Vil Mozilla DK finde og installere E-mail og adressebøger
lagrede i Netscape?

3. Er der evt. andet at tænke på når/hvis jeg skifter?

TIA

Henning

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-09-03 15:18

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 09-09-03 22:33

Den 09-09-2003 15:14, skrev Henning:

> [...]
> Outlook på dansk.
>
> 1. Er Mozilla DK løsningen på dette konkrete problem?

Aner det ikke, jeg bruger Mozilla på engelsk, og har ikke problemer i
den retning du beskriver. Du er ikke kommet til at rode med
noget-tegnsæts-noget?

> 2. Vil Mozilla DK finde og installere E-mail og adressebøger
> lagrede i Netscape?

Ja.

> 3. Er der evt. andet at tænke på når/hvis jeg skifter?

Kun at du for en sikkerheds skyld fjerner NS. Du kan nemlig få problemer
hvis du deler din profil imellem Moz og NS.

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Henning

Dato : 10-09-03 06:19

Hej Morten

Tak for dit svar.

On Tue, 09 Sep 2003 23:32:43 +0200, "Morten K. Hansen"
<spam@hansen-winkel.dk> wrote:

-zip-
> [...]
Mener det ikke, men måske kan jeg kopiere din opsætning - hvis du
vil være venlig og fortælle mig hvordan din Mozilla er sat?

-zip-
OK, den ryger ud.

Venlig hilsen

Henning