banker virker nu!
Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-03 12:55

Har været meget væk i sommer, så måske er det en gammel nyhed for jer i
gruppen, men 29 banker der får netbank leveveret fra den samme
leverandør, fungerer nu med MacOSX.26: (og en java-opgradering fra ADC)
Se:

http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=9192

Selv har jeg Arb. Landsbank, og det fungerer med Sarafi på nær to små
ting. (Den kan ikke huske brugernummeret på startsiden, og man skal en
LILLE omvej når man skal hente en "standardindbetaling".

Det er jo blevet helt sjovt at gå i banken; bare jeg havde nogle flere
regninger at betale!

v.h
MartinP

Fra : Lestat

Dato : 09-09-03 13:31

> Det er jo blevet helt sjovt at gå i banken; bare jeg havde nogle flere
> regninger at betale!

Du kan få nogen af mine regninger - har nok af dem. Min netbank virker også
med en enkelt undtagelse: Der er sådan et underligt minus tegn ud for alle
mine konti, hvad kan det være for noget?

/Morten

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 09-09-03 15:28

Lestat wrote:

> Min netbank virker også
> med en enkelt undtagelse: Der er sådan et underligt minus tegn ud for alle
> mine konti, hvad kan det være for noget?
>
> /Morten

det er en af de nye super kontis, jo mere du hæver jo mere står der på
kontoen, disse kontis er altid markeret med enten rødt eller et lille -

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-09-03 13:42

martinmarius@petersen.mail.dk (martin petersen) writes:
>Det er jo blevet helt sjovt at gå i banken; bare jeg havde nogle flere
>regninger at betale!
Ja da må du gerne få et par stykker af mig )

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-09-03 15:58

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Har været meget væk i sommer, så måske er det en gammel nyhed for jer i
> gruppen, men 29 banker der får netbank leveveret fra den samme
> leverandør, fungerer nu med MacOSX.26: (og en java-opgradering fra ADC)

Den java-opdatering kan nu hentes af os andre via software-opdatering.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-09-03 09:24

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Den java-opdatering kan nu hentes af os andre via software-opdatering.

Tak til alle for muntre og konstruktive svar.
MartinP