Morten Snedker skrev:
[klippet]
> Status er nu at jeg har opsagt min aftale med Tele2, er vendt tilbage
> til TDC og har mistet ca 800 kr i tabt arbejdsfortjeneste...
+ at han så også vil blive opkrævet kr. 500,- for annulleringen af
Tele2.
Det står i deres abonnementsbetingelser, men da de *IKKE* har/kan
levere varen mener jeg ikke at de kan opkræve noget overhovedet.
Den formodning er Teleankenævnet for øvrigt ening i, og De er klar
til at tage alle de sager fra kunder som føler sig snydt af Tele2 (og de
har al mulig grund til at føle sig snydt :D )
>
> Det skal lige siges at det er meget vanskeligt at komme i kontakt med
> kundeservice hos Tele2
Ja, meget vanskeligt, jeg skrev at brev til dem d. 26. august og bad om
svar senest i dag, da jeg mente at fjorten dage ville være rimelig at
give
dem, men har ikke modtaget svar, så nu ryger min sag i Teleankenævnet.
Der må være grænser for vores tålmodighed, når de i deres _success rus_
sætter skoleelever til at passe support og kundeservicen.
--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html