Under Byen koncert
Fra : Propellen

Dato : 09-09-03 09:42

På fredag den 12/9 Kl.22:00
Studenterhuset Aalborg..

Håber det bliver godt
Har ikke set dem før, så ved egentlig ikke hvad jeg forventer.
Jeg nåede det ikke sidste gang de var i Aalborg.
Det er ihvertfald et par gode skiver de har lavet. Så denne gang har
jeg fået en billet.
--

/Prop

Fra : Ingrid

Dato : 09-09-03 13:41

Du kan forvente noget meget godt, noget ud over det sædvanlige. De er kanon
live.

Go' fornøjelse, og hvis det ikke var fordi Aalborg ikke lige er i nærheden,
vil jeg helt sikkert osse ha' købt billet.

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Jens Laursen

Dato : 09-09-03 17:20

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> Du kan forvente noget meget godt, noget ud over det sædvanlige. De er
kanon
> live.

Kan kun give dig ret. Har desværre kun set dem en gang, men det var en
rigtig lækker koncert. Forøvrigt en sjov koncert: Først spillede Moon Gringo
der med en enorm spilleglæde nærmest blæste publikum bag ud af
koncertstedet, og så kom Under Byen og trak os langsomt helt op på scenen
igen. Men Propellen og andre heldige har noget at glæde sig til.

/Jens.

Fra : Kim Jensen

Dato : 12-09-03 15:38

> [...]
> Jeg nåede det ikke sidste gang de var i Aalborg.
> Det er ihvertfald et par gode skiver de har lavet. Så denne gang har

De 2 gange jeg tidligere har set dem i Aalborg (på Skraaen og på Stud.huset)
har begge været super-oplevelser.
Alene dét, at de er så mange på scenen og samtidig performer med en detalje
og inderlighed atypisk "ordinære" live-koncerter, gør at det bliver en
musikoplevelse af de store. At musik og lyrik så derudover er unik og yderst
interessant gør det kun ekstra fascinerende.

Du kan roligt glæde dig!

Vi ses i aften!
Kim Jensen

Fra : Propellen

Dato : 13-09-03 01:13

Har nu set Under Byen live.
For dem der ikke var der. Tjaa.. synd for jer. _hold da kæft det var
godt_
Henriette Sennevaldt er simpelthen sindsygt dygtig med vokal. Ja, hele
bandet er sq dygtigt,
Wow, for en oplevelse. Helt så man fik myrepatter(gåsehud)
Det er bestemt ikke sidste gang jeg har set dem live, det er helt
sikkert. waaaauuuuuuw.
Og så fik man lige købt Puma som de havde nogle tilovers af...
Undskyld, men jeg er altså vildt oppe at køre efter sådan en fed en på
opleveren...Med sikkerhed 70kr. værd.
--

/Prop

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-09-03 20:58

Propellen wrote:
> [...]

Præcis. Det er virkeligt rart at se en scene med 8 _talentfulde_
musikere på samme tid.

Som en af mine bekendte sagde (han havde kun oplevet dem én gang
tidligere for år tilbage) midt under koncerten; "ja, det er jo ikke
deres sceneshow de er blevet kendt for." Han måtte æde sine ord igen, da
percussionisten (kan ikke lige huske hans navn) sprang op på sin
olietønde og gav den gas på harmonikaen.

Jeg synes desværre seancen var en smule for kort(?). Det blev trods alt
kun til lige knap 1½ time. Man kunne jo godt have brugt et lille sæt
mere

Ja, dejlig lille demo/EP-skive.

Kim Jensen
NewsCaster.dk // Port80.biz // kelvin8.com