News TDC :-(
Fra : rea721

Dato : 08-09-03 19:36

Jeg syntes ikke at det går specielt godt med den nye news server hos min
udbyder.... nogen der har yderligerer detaljer??

http://kundeservice.tdconline.dk/driftsinformation/

Se news.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : The Tulip

Dato : 09-09-03 16:25

> http://kundeservice.tdconline.dk/driftsinformation/
>
> Se news.

Hvad er problemet ? ., at de har nedlagt en mail server ., har ingen
indflydelse for min news ihvertfald ..

~~Frank. .,

--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-03 17:42

"The Tulip" <dont.reply@email.dk> skrev :

>Hvad er problemet ? ., at de har nedlagt en mail server ., har ingen
>indflydelse for min news ihvertfald ..

At meddelelsen på siden om at news var i udu er slettet nu.
--
Knud

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-09-03 20:53

rea721 skrev:

> Jeg syntes ikke at det går specielt godt med den nye news server hos
> min udbyder

Har de fået en ny?

Så kan jeg sku da bedre forstå at jeg ofte mister forbindelsen, den er
jo ikke engang kørt varm endnu.