Andet multimedie
bentjuul 3670
TV-out kabel
Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 08-09-03 17:22

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål omkring TV-out, fordi jeg har fået min en computer
med TV-out, og så har jeg købt mig et kabel til, men når det kommer over på
TV'et er det kun i Sort/hvid.
Er det meningen?

Hilsen Søren

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 08-09-03 18:31

> Er det meningen?

Det er højst sandsynlig fordi du ikke har s-vhs på din tv-indgang. Du skal
have fat i composite kabel (lille styk ledning med et stik i hver ende), som
du sætter forenden af dit tv-out kabel og ind i tv'et.

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-09-03 23:36

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev :

>Jeg har lige et spørgsmål omkring TV-out, fordi jeg har fået min en computer
>med TV-out, og så har jeg købt mig et kabel til, men når det kommer over på
>TV'et er det kun i Sort/hvid.

Åbentbart har du et forkert kabel, det afhænger af om du bruger
en s-vhsindgang eller ej.

Hvis ikke, så skal du bruge et compositekabel.

Men spørgsmålet hører ikke hjemme i denne gruppe, her drejer det
sig om grafikbehandling på computer.

Spørg i news:dk.edb.hardware.grafikkort og fortæl lidt mere.

Grafikkort?
Hvad hedder kablet?
Hvordan tilslutter du det til fjernsynet?

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-09-03 23:37

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
computer
> med TV-out, og så har jeg købt mig et kabel til, men når det kommer over

Du skal over i gruppen dk.edb.hardware.grafikkort, her diskuteres kun emnet
grafik, og ikke grafikkort.

Kim Larsen