kan ikke uploade korrekt i FP2002
Fra : Caz

Dato : 08-09-03 16:37

Min internetudbyder har bøffet lidt i det, og jeg bliver(blev) derfor nødt
til at uploade hele min hjemmeside igen. Heldigvis havde jeg en ny backup.

Min hjemmeside indholder webcomponenter fra FP "fotogalleri". Når jeg ser
disse via min egen harddisk er det hele helt iorden, men når jeg uploader og
vil se dem via hjemmesiden, vil den ikke vise billederne skriver blot:

[photogallery/photogallery/photo4936/real.htm] på den side hvor billderne
skulle være.

Det directotory der henvises til findes på serveren, men den vil ikke vise
billederne.

Nogel sider bliver teksten indsat dobbelt- typisk hvis den indeholder
"fotogalleri"

Nogen der ved hvad der er galt?

Siden findes på http://www.ertmanns.dk/hussalg/hussalgstart.htm

Underpunktet: køkken/alrum vil den ikke vise billeder

Carsten

Fra : cazonmobil_w

Dato : 08-09-03 17:04

...f.eks. som i gæstebogen: www.ertmanns.dk punktet til venstre "gæstebog"

> Nogen der ved hvad der er galt?

Hvis jeg benytter FP og redigerer direkte på serveren, jeg jeg se det hele
som det skal være! skifter jeg over til alm. browser visning går det galt.

Please help!

Carsten