Ny i gruppen (FAQ?)
Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 08-04-01 01:24

Jeg har lige startet mit abonnement på gruppen. Er der en FAQ et eller
andet sted. Hvis der er, vil jeg gerne se den og hvis der ellers er nogle
uskrevne regler eller hellige køer ville jeg være glad for at vide det.
Venligst Mikkel Winther Jensen

Fra : Hanne

Dato : 08-04-01 09:46

Mikkel Winther Jensen <mikkel_winther_jensen@teliamail.dk> skrev i en

Hej Mikkel

> [...]
nogle
> uskrevne regler eller hellige køer ville jeg være glad for at vide

Velkommen til!

Men hensyn til OSS ved jeg at der er en som laver det, men jeg kan
desværre ikke lige huske hvem. Jeg ved heller ikke hvor man kan se dem
henne.

Uskrevne regler og hellige køer er der vel masser af )))))))))))

Hilsen Hanne

Fra : Hanne

Dato : 09-04-01 22:08

Hej gruppe!

Det var da pænt at så mange af jer byder velkommen til en ny!
Kan det mon skyldes at JEG har svaret på indlægget, eller er det mon
helt tilfældigt?
Hanne

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-04-01 22:24

Til Hanne
UNDSKYLD!!!!!!!!!! ...vi er jo bare enige

Til Mikkel
Velkommen til )

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Preben Kvist

Dato : 09-04-01 22:34

Hej til både Mikkel og Hanne.

I er selvfølgeligt begge velkomne i gruppen, men der er ikke tradition at
man siger hej til "nye medlemmer". Der er sikkert hver dag nye, der kigger
forbi og det ville jo blive noget rod, hvis der var en præsentationsrunde
hver dag. Langt bedre ville det være at folk skrev nogle gode oplæg til
diskussion

I nyhedsgruppen alt.rock-n-roll.acdc er der oprettet en hjemmeside, hvor dem
der har lyst er beskrevet. Se evt.
http://www.fortunecity.com/tinpan/hifi/107/index.htm . Hvis der er stemning
for det, så kunne en eller anden jo lave en tilsvarende side for
dk.kulter.musik.

Med venlig hilsen

Preben Kvist

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-04-01 22:37

"Preben Kvist" <newsreader@kvist.net> wrote in message
> Hej til både Mikkel og Hanne.
>
> I er selvfølgeligt begge velkomne i gruppen

Ja, selvfølgelig er I det, som jeg også forsøgte at udtrykke i en tidligere
tråd (way back

> dk.kulter.musik.

Nu er jeg ikke typen der hakker på tryk-fejl, men denne er faktisk så
interessant, at man skulle tro den var bevidst (var den det?). Et eller
andet sted er vi jo en lille kult (eller flere kultur)

/Nikolaj

Fra : Hanne

Dato : 10-04-01 05:41

Preben Kvist <newsreader@kvist.net> skrev i en

> I er selvfølgeligt begge velkomne i gruppen, men der er ikke tradition
at
> man siger hej til "nye medlemmer".

Så synes jeg at vi skal gøre det til en tradition ) Bare sådan af
ren og skær høflighed )

> Der er sikkert hver dag nye, der kigger
> forbi og det ville jo blive noget rod, hvis der var en
præsentationsrunde
> hver dag.

Sådan forholder det sig jo ikke.

> Langt bedre ville det være at folk skrev nogle gode oplæg til
> diskussion

Ja da, hvis bare der var nogen der svarede på dem.
Hvis der var en mere "hyggelig" tone i gruppen, var der sikkert flere
som skrev oplæg og havde lyst til det.

Hanne

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 10-04-01 13:03

Preben Kvist skrev:

> I nyhedsgruppen alt.rock-n-roll.acdc er der oprettet en hjemmeside, hvor dem
> der har lyst er beskrevet.
Ligesom for den danske nyhedsgruppe <news:dk.lokalsamfund.bornholm>, nemlig
på <http://www.baglandet.dk/dk.lokalsamfund.bornholm/#Brugere>.

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen