Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
AGP x1 + x?
Fra : Dennis H

Dato : 08-09-03 10:44

Hej

Jeg tror mit bundkort AOpen AX59 Pro har en AGP x1 sokkel.

Findes der AGP grifikort der kan kører x1 og som har DVI-udgang?

/ Dennis

Fra : phg1

Dato : 08-09-03 20:26

"Dennis H" skrev d. 08-09-03 10:44 dette indlæg :
> [...]
>
> / Dennis
>
> nej der findes ingen grafikkort der kører 1x det må være et meget
gammelt bræt du har men et 4x speed burde kunne sættes i da de er
bagudkomvertibel men husk at tjekke spændingen på din grafikport den
skal passe til det nye kort
mvh poul

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis H

Dato : 09-09-03 09:01

"phg1" <phg1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gammelt bræt du har men et 4x speed burde kunne sættes i da de er
> bagudkomvertibel men husk at tjekke spændingen på din grafikport den

Hej Poul
Nåede ikke at slette mit spørgsmål inden du svarede.
Fant ud af at der ikke er noget som hedder x1.
Det er x2 på mit motherboard og min hardware monitor viser en 3,3 V og ikke
nogen 1,5 V, så det kan nok ikke kører med et nyt grafikkort.

/ Dennis