John Mayer
Fra : Mic

Dato : 08-09-03 08:18

Jeg hørte lige i radioen at John Mayer kommer til København d 23
Oktober, er der nogen der ved hvor det er ?

MVH Mic

Fra : Mads Breddam

Dato : 08-09-03 14:22

http://gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=11037

--
Mvh.:
Mads Breddam

Esbjerg fører superligaen! Kimi vinder.

Fra : Mic

Dato : 08-09-03 14:39

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> http://gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=11037
>
> --
> Mvh.:
> Mads Breddam
> breddam@esenet.dk

Jeg takker mangen gange og så pisker jeg lige over og køber et par biletter

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-09-03 21:49

Mic wrote:

> Jeg takker mangen gange og så pisker jeg lige over og køber et par
> biletter

Hold lige fast. 230,- ?
Er det ikke cirka dobbelt så meget som sidst han var her? (I Pumpehuset)
Jeg betalte 200,- for Ryan Adams i Vega, og det var med siddepladser. Bliver
næste John Mayer-koncert i Falkonér Salen og til 460,- ?

--
Jacob

Even though I was their captive, the Indians allowed me quite a bit of
freedom. I could walk freely, make my own meals, and even hurl large
rocks at their heads. It was only later that I discovered that they
were not Indians at all but only dirty-clothes hampers.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 08-09-03 21:06

Mic <mic1004a@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:58664bce.0309072318.3eb0c218@posting.google.com...
> Jeg hørte lige i radioen at John Mayer kommer til København d 23
> Oktober, er der nogen der ved hvor det er ?

København....? Er det ikke den dér halvstore by, der ligger østpå på
Sjælland?

Michael (jyde)