Kiste?
Fra : Anders Houmark

Dato : 07-09-03 23:53

Hejsa..
Jeg vil blot høre om der er nogen af jer som tilfældigvis ved om det er
lovligt at lave sin egen kiste som man skal begraves i ?
Udover det, skal kister så overholde bestemte regler? Tænkte nemlig på at få
lakeret en kiste i en eller anden farve...

På forhånd tak
--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : F. Hansen

Dato : 08-09-03 04:03

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udover det, skal kister så overholde bestemte regler? Tænkte nemlig på at

> lakeret en kiste i en eller anden farve...

Der er noget med at en kiste skal være godkend, men efter hvilke regler ved
jeg ikke.

Man kan i dag få farvede kister i "festlige" farver.

Finn

Fra : Claus Henriksen

Dato : 08-09-03 10:21

Se (lidt) på