Clawfinger
Fra : Dopedog

Dato : 07-09-03 23:34

Sidder lige og hører alle Clawfingers CD'er for første gang selvom jeg
egentlig har haft dem i noget tid ... Hm ...

Anyway, de eneste sange jeg egentlig havde hørt fra dem af FØR iaften var
Nigger, Biggest & The Best, Out To Get Me og Do What I Say men jeg må da
ærligt talt indrømme at de har sku MEGET mere i sig end bare de sange !!

Andre der læser med i den gruppe her der kan lide Clawfinger ? For jeg er er
da blevet helt vild med dem nu

-Ronnie

Fra : Kong Kent

Dato : 08-09-03 04:36

> Andre der læser med i den gruppe her der kan lide Clawfinger ? For jeg er
er
> da blevet helt vild med dem nu

Jeg synes de var meget fede, men den sidste skive de har lavet her for nylig
er for tynd, så jeg købte den ikke. Ellers har jeg de første 3 - 4 skiver de
lavede. Fed rap-metal stil, der er de nye nu-metal bands' stil langt
overlegen.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : JR

Dato : 08-09-03 14:02

Helt enig! Clawfinger startede hele rap-metal genren og ingen har gjort det
bedre siden.

hmm, lyt også til Beatcream - et obskurt Hollandsk band, de var lisså hårde.

JR

Fra : Invader Zim

Dato : 08-09-03 15:07

JR wrote:
> Helt enig! Clawfinger startede hele rap-metal genren og ingen har
> gjort det bedre siden.

undskylder, men jeg må sige dig imod. Bands som Faith No More og Anthrax var
med til at grundlægge den stil inden for metal længe før Clawfinger.

-Invader Zim

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-09-03 15:31

In article <bji1jm$2534$1@news.cybercity.dk>, hahanoyoudont@death.poo
says...

> undskylder, men jeg må sige dig imod. Bands som Faith No More og Anthrax var
> med til at grundlægge den stil inden for metal længe før Clawfinger.

Nu ved jeg ikke om det er starten på rap metal, men Public Enemy og, jeg
mener det var, Antrax udgav i starten af 1990'erne en single sammen. På
den ene side var der Hip hop musik med Metal skrål over, og på den anden
side var det Metal musik, med rap på. Mener nummeret var Bring The
Noise.

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 09-09-03 02:54

Lars Bernau wrote:
> [...]
> anden
> side var det Metal musik, med rap på. Mener nummeret var Bring The

Jeg kender godt nummeret, har selv CD'en :)
Jeg ved i hvert fald at sangerne fra Korn, Incubus, Linkin Park, Slipknot,
Papa Roach og en masse andre angiver Mike Patton (fra Faith No More) som
hoved-inspirationskilde til deres sangstil.
Man kan vel også bare tage et lyt til FNM's The Real Thing fra 89 (Surprise!
You're Dead! og Zombie Eaters) og Angeldust fra 92 (A Small Victory,
Malpractice, Jizzlobber og As The Worm Turns) hvis man er i tvivl.

-Invader Zim

Fra : zcully

Dato : 08-09-03 20:55

> [...]
>
> Andre der læser med i den gruppe her der kan lide Clawfinger ? For jeg er

Prøv at tjekke Die High, Pin me down og Tomorrow fra Use your brain
albummet. De er fede....
Ellers hold øje med om de kommer forbi og spiller live. Det er FEDT!!!!!

/Zcully

Fra : Dopedog

Dato : 08-09-03 22:27

> Prøv at tjekke Die High, Pin me down og Tomorrow fra Use your brain
> albummet. De er fede....
> Ellers hold øje med om de kommer forbi og spiller live. Det er FEDT!!!!!
>
> /Zcully

Yep synes faktisk nærmest alle sangene på Use Your Brain skiven var fed ...
har næsten heller ikke lavet andet idag end at høre den cd

-Ronnie