Tue West
Fra : Ralph

Dato : 07-09-03 21:12

Er lidt ambivalent over for subj. Jeg mener: han har en lidt pibet/piget
stemme, han læsper, men skriver nogle gode melodier og - især - gode
tekster.

Hvad er gruppens holdning - har hørt "Hun er fri" hele week-enden, bliver
bedre og bedre.

Venligst
Ralph

PS: Åge, DET er dansktop når det er bedst.

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 08-09-03 00:06

Jeg tror Peter Belli bor indeni ham...

Seriøst: Der er lidt for meget dansktop over det til min smag.

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-09-03 13:08

> [...]
>
> Venligst
> Ralph
>
> PS: Åge, DET er dansktop når det er bedst.

Næ, Johnny Deluxe - Elskovspony, også fra karrierekanon, er genial :D Nogen
der ved hvor de kan fås? .. Mest for sjov...

Mvh.
Lars

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 08-09-03 13:10