Billigste udbyder?
Fra : Lulu

Dato : 07-09-03 19:34

Jeg har pt Adsl hos Tiscali til 1230 kr.

Kan det gøres billigere? I så tilfælde hvor? Jeg har ledt og ledt, men jeg
synes ikke jeg får de informationer jeg gerne vil have på de forskellige
sider, og synes der er så mange udbydere at det er noget værre rod.

Mon en eller to af jer kunne hjælpe??

Lulu

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-09-03 19:53

Prøv www.teleprisguide.dk - de har en meget fin oversigt over
højhastighedsinternetpriser.
Jeg har selv TDC Webspeed 512/128 til 339,- pr. måned - det er vist noget af
det billigste 512/128 man kan få.
Men kig lige på teleprisguide. :)

Fra : Lulu

Dato : 07-09-03 20:19

Nu har jeg haft kigget lidt på det.

Det lader ikke umiddelbart til at det kan gøres meget billigere..

Ved du om man skal have fastnettelefon til de forskelliges adsl
forbindelser. Det skal man ikke med Tiscali, hvilket vi har benyttet os af.

Mvh. Lulu

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-09-03 20:48

Man skal "bare" have TDC Kabel tv for at få Webspeed. Ved ikke hvad de andre
udbydere kræver. :)

Fra : TBC

Dato : 08-09-03 05:33

On Sun, 7 Sep 2003 20:34:24 +0200, "Lulu" <louise@lystig.dk> wrote:

> [...]
>synes ikke jeg får de informationer jeg gerne vil have på de forskellige
>sider, og synes der er så mange udbydere at det er noget værre rod.

Du skal kigge efter kabelmodem, hvis du altså har TDC Oncable, eller
Stofa kabel TV. Det er nok det eneste sted der er besparelser at
hente. Desværre går det typisk ud over uploaden

Du kan også undersøge Sonofons FWA som også har konkurence dygtige
priser. Dette er dog svært at få, særligt i byerne.

ADSL koster stort set det samme ved alle udbyderne, kun de
forbindelser der ikke længer ny sælges (men fortsat eksisterer med de
kunder der nåede at abbonere) er billigere end de nuværende gældende
ADSL pris.

TBC