Andet multimedie
Import af .swf-til
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-03 14:42

Hejsa!

Jeg ved ikke om jeg er kommet i den rigtige gruppe - hvis ikke, så henvis
mig venligst til den rette :)

Jeg har fundet et freeware script på Nettet, som jeg gerne vil bruge på mit
site. Scriptet er bare på engelsk, og vil derfor gerne lave det om til
dansk.

Nogle af filerne som indeholder teksten der skal rettes er .swf-filer (Flash
filer). Jeg har derfor prøvet at bruge Macromedia MX Studio til at importere
og rette i filerne, hvilket også umiddelbart også går godt nok, men så snart
jeg saver dem igen, så afvikles de bare ud i én køre.... Det vil altså sige,
at de forskellige actions i scriptet ikke er gemt sammen med grafikken eller
noget andet er galt...

Jeg har aldrig prøvet dette før, så jeg håber nogen kan hjælpe mig med en
newbie-guide :)

*/Henrik Pedersen

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-09-03 15:59

Henrik Pedersen skrev:

> Jeg ved ikke om jeg er kommet i den rigtige gruppe - hvis ikke, så
> henvis mig venligst til den rette :)

Jeg tror du vil få mere gavn af at spørge i
dk.edb.internet.webdesign.flash

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-03 16:13

"Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote in message

> Jeg tror du vil få mere gavn af at spørge i
> dk.edb.internet.webdesign.flash

UPS - den havde jeg lige overset på listen.....beklager! Men tak for hjælpen
:)

*/Henrik Pedersen