Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Så lykkedes det :O)
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-09-03 10:40

Hej i gruppen

Som jeg har skrevet før, så har jeg fået mig et Tyan grafikkort som er
baseret på 9700 pro, og nu er det et tæske godt kort.
Mit problem med kortet, var at jeg ikke kunne, via TV-out, få vist film på
Tv med mindre jeg trak playeren over på Tv'et. Jeg kom så til ved en
tilfældighed til at rode med indstillingerne for kortet mens der kørte en
film på min pc-skærm, og lige med et, så kom det over på Tv'et, uden
playeren. Så jeg lukkede ned og prøvede igen, og det virker.
Så er der nogen af jer andre der måtte have problemer i stil med dette, så
prøv at rod med indstillingerne mens filmen kører.
Hvis man vil have det, så kan jeg godt beskrive mine indstillinger.

Kim Larsen