Hvor finder jeg dem??
Fra : Olsen Himself

Dato : 06-09-03 08:42

For ca. 14 dage siden så jeg en pop-up annonce for et firma fra
Australien/New Zealand der med Europa-afdeling i Portugal tilbød
telefonpriser til meget lave takster. F.eks 95 øre minuttet til Aus og
NZ, hvor jeg pt. betaler 4.60 kr til Australien og godt 7 kroner til
New Zealand hos Telia.

Jeg mener at de hed noget med Tele????

De skulle have dansk kontor i Danmark og fin support, men jeg ved ikke
om de tilbyder ar være servere for internet, mail og news????

De havde på annoncen en slags sammenligning af priser til alle de
danske servere, og de var MEGET billigere!!!

Og værst af alt, jeg har mistet deres adresse og kan ikke finde ud af
at få den frem med Google? Er her nogen der kan hjælpe mig?

Jens G

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-09-03 14:28

Hej

Der er stadig: http://www.uvtc.com/timepiece/denmark

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : TBC

Dato : 06-09-03 15:00

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Der er stadig: http://www.uvtc.com/timepiece/denmark

Yep, Universal Telecom er bestemt billige, og svjv ligefrem de billigste til
indlandstelefoni. (så hvad skulle man ellers vælge?

Man kan dog med fordel kombinere det med Call-Back servicen fra
www.tele-link.dk (United World Telecom) til udlandsopkald.

Der koster det pt. ca 50 øre. Prisen er afhængig af $-kursen og det koster
0.085 $ at ringe fra Danmark til Australien og New zeeland.

Endnu større besparelser vil man dog kunne finde til andre lande, f.eks
Guatemala, hvor man kan spare op til 15-16 kr. i minuttet sammenlignet med
sædvanlige danske priser ! ...Fandt selskabet netop da min bror var der
ovre. tele-link viste sig at være det billigste jeg kunne finde til
Guatemala, og *blandt* de billigste til stort set alle destinationer.

Tal dig hæs

TBC

Fra : TBC

Dato : 06-09-03 15:13

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Der koster det pt. ca 50 øre. Prisen er afhængig af $-kursen og det koster
> 0.085 $ at ringe fra Danmark til Australien og New zeeland.

Ups! Priserne har ændret sig siden jeg blev kunde og er nu forskellige til
de to destinationer. Nu koster det kun 0.08 $ at ringe til New Zealand &
Chatham Islands, men 0.09$ at ringe til Australien. Men det taler jo stadig
for sig selv og giver god besbarelse.

Iøvrigt benyttes der svjv IP telefoni, ("nyeste digitale teknologi inden for
synkront bredbåndsnetværk" ?) så kvaliteten er rent teknisk og i praksis
ganske god, selv til et bananland som Guatemala.

TBC