[Hamster] mailfilter
Fra : Henrik K Hansen

Dato : 06-09-03 20:26

Jeg har delt mit mailfilter op i flere *.hst, kan man ikke få fat i
dem inde fra Hamsterens menuer?
--
Henrik
Best Viewed With Any Newsreader.

Fra : Dino

Dato : 07-09-03 18:12

Den 6-9 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har delt mit mailfilter op i flere *.hst, kan man ikke få fat i
> dem inde fra Hamsterens menuer?

Hvorfor flere? Og bliver de virkelig brugt ved filtrering?

Men nej, du kan ikke få fat i den via menuen. Men kildekoden findes til
afhentning....

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 07-09-03 18:23

Dino, du skrev:

> Hvorfor flere? Og bliver de virkelig brugt ved filtrering?

Det er mere overskueligt, en med + og en med minus, og ja.

> Men nej, du kan ikke få fat i den via menuen. Men kildekoden findes til
> afhentning....

Det kan jeg ikke finde ud af, jeg håbede man kunne få den frem med
hjælp af f.eks ini filen

--
Henrik