[Xnews] farve på score-bjælke.
Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-09-03 17:32

Hej,

Er der nogen der ved om man kan ændre farven på selve score-bjælkerne i
Xnews? Hvis jeg f.eks. giver en eller anden en score på 1000 så får jeg
en blå score-bjælke, men jeg synes at den blå farve er for farvemættet
så jeg kunne godt tænke mig at dæmpe den lidt. (Det samme er tilfældet
med den grønne og den røde). Det ser ikke ud til at Xnews henter disse
farver fra Xnews.ini.

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 06-09-03 19:20

Den 6-9 2003 skrev Thomas Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> så jeg kunne godt tænke mig at dæmpe den lidt. (Det samme er tilfældet
> med den grønne og den røde). Det ser ikke ud til at Xnews henter disse

Nej, der er ingen indstilling til at ændre score-farvene. Måske er det
muligt med en Hex-Editor.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-09-03 21:07

Dino skrev:

> Nej, der er ingen indstilling til at ændre score-farvene.

Øv.

> Måske er det muligt med en Hex-Editor.

Det må jeg have kigget på engang ved lejlighed så.

Madsen.