last call / afbuds rejser?!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-09-03 20:52

Hej NG

Hvor kan man finde sidste øjebliks afbudsrejser?
Jeg har hørt om nogle som tog ud i lufthavnen og fik en meget billig rejse
på den måde (men selvfølgelig uden at vide hvor de kom hen!) kan man
virkelig det ?

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-09-03 15:14

Hej

"SmaRTrxxv" <thore_123@456get2net.dk> wrote:

>Hvor kan man finde sidste øjebliks afbudsrejser?

Et godt bud er TV2's text-tv fra side 500 og frem. - Derudover kan du
hos de fleste rejsearrangører tilmelde dig en mailingliste hvor du får
"dagens tilbud" - Det samme kan du finde på deres hjemmesider.

Et rigtigt godt bud er også: www.solfaktor.com/dk

>Jeg har hørt om nogle som tog ud i lufthavnen og fik en meget billig rejse
>på den måde (men selvfølgelig uden at vide hvor de kom hen!) kan man
>virkelig det ?

Generelt nej ! - Det var i 'gamle dage' at det fungerede, idag er
ovennævnte nok de bedste bud. - Go' jagt !.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"