CD i reklame
Fra : Nielsen

Dato : 05-09-03 17:23

Forleden så jeg en reklame i TV med en sangerinde der havde en (så vidt jeg
husker) ganske skøn stemme. Er der nogle der har et bud på hvem det kan
være. Jeg ved godt at det er et meget bredt spørgsmål, men kom bare med et
bud. Jeg er sikker på at jeg kan genkende navnet.

Lisbeth

Fra : HappyHenrik

Dato : 05-09-03 18:07

"Nielsen" <mobjergl@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> Forleden så jeg en reklame i TV med en sangerinde der havde en (så vidt
jeg
> husker) ganske skøn stemme.

Det er sikkert den fra den der juice reklame der har været spurgt på
adskillige gange i denne newsgroup :0)

Sangerinden hedder Heidi Bjerre og er med i gruppen Indigo Sun så hudt jeg
visker... Desuden er hun også model og har tidligere været studievært i et
program på TvDanmark

Happy

Fra : Nielsen

Dato : 05-09-03 18:25

"HappyHenrik" <ask@me.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> visker... Desuden er hun også model og har tidligere været studievært i et

Hej Happy

Tak for svaret. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart , men det var en
reklame for en CD.

Lisbeth

Fra : Per

Dato : 05-09-03 18:38

In article <bjah43$2nn$1@sunsite.dk>, mobjergl@FJERNtdcadsl.dk says...
> [...]
>
> Hej Happy
>
> Tak for svaret. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart , men det var en

Det er sikkert Dana Winner - en Lene Siel klon

Per

Fra : Nielsen

Dato : 05-09-03 18:50

"Per" <Jensenp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> reklame for en CD.
>
> Lisbeth

Det er sikkert Dana Winner - en Lene Siel klon

Jeps . Tak for hjælpen.

Lisbeth

Fra : HappyHenrik

Dato : 05-09-03 20:08

> Hej Happy
>
> Tak for svaret. Jeg har nok ikke udtrykt mig klart , men det var en
> reklame for en CD.
>
> Lisbeth

HE HE :0)

Sorry... :0)