netværk pc/mac
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 05-09-03 11:50

Hej alle

Jeg er ikke særlig go til det med mac endnu, har arbejdet med PC i 17 år. Nu
er jeg den heldige ejer af en G4 17" med airport extreme, og så vil jeg høre
om det er muligt at dele ressourcerne imellem disse to maskiner.

På min PC sidder der en cisco firewall hvor min pc sidder i, og min mac
sidder i, så jeg kan surfe med begge maskiner. Har jeg nogen mulighed for at
dele \\billeder på min mac så min pc kan se og bruge disse filer?

Venligst

Bo

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-09-03 14:44

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
> er jeg den heldige ejer af en G4 17" med airport extreme, og så vil jeg høre
> om det er muligt at dele ressourcerne imellem disse to maskiner.

Uden problemer.

> På min PC sidder der en cisco firewall hvor min pc sidder i, og min mac
> sidder i, så jeg kan surfe med begge maskiner. Har jeg nogen mulighed for at
> dele \\billeder på min mac så min pc kan se og bruge disse filer?

Et godt sted at starte er:
<http://macwindows.com/tutorial.html>

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 06-09-03 02:24

> Et godt sted at starte er:
> <http://macwindows.com/tutorial.html>

Eller "Sytstem Prefereces > Sharing > Windows file sharing"

Men det var kun for at være pedantisk, her kan du kun dele din "Shared"
mappe.

Magnus
--
If it isn't broken, fix it till it is