[R.I.P.] Immortal ikke udødelige alligevel~
Fra : Kong Kent

Dato : 05-09-03 09:36

S P L I T . U P

After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL
due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped
us making IMMORTAL superb through all this time.
- Abbath, Demonaz, Horgh

Det står der desværre på den officielle hjemmeside www.immortal.nu

http://www.immortal.nu/news/news.html

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Dopedog

Dato : 05-09-03 17:29

> [...]
helped
> us making IMMORTAL superb through all this time.

DAMMIT

Fra : Kong Kent

Dato : 05-09-03 22:19

> DAMMIT

Yup. Er fan'me glad for jeg fik Immortal set på dette års Roskilde Festival,
hvor de gennemførte et ganske fedt show, og leverede nogle gode sange fra
deres repetoire. En skam de stopper, men sådan sker det desværre nogle
gange.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Dopedog

Dato : 06-09-03 17:07

> [...]
> hvor de gennemførte et ganske fedt show, og leverede nogle gode sange fra
> deres repetoire. En skam de stopper, men sådan sker det desværre nogle

Ja det er jo det. Og jeg nåede slet ikke at se dem live. Hm ... sucks .. nå
men så'n er det jo bare .... desværre !

-Ronnie