HD
Fra : S@ndman

Dato : 05-09-03 08:29

Hejsa,

Hvis man nu skal købe en ny disk til montering i en USB-enhed,
hvilken skal man så vælge - en Seagate eller Maxtor eller måske
en helt 3. disk..?

S@ndman

Fra : Leony

Dato : 05-09-03 12:56

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man nu skal købe en ny disk til montering i en USB-enhed,
> hvilken skal man så vælge - en Seagate eller Maxtor eller måske
> en helt 3. disk..?

Maxtor bliver temmelig lune, så det kan være at varmen bliver et problem
i en lille box (ved ikke om der er blæser i den enhed du har kig på).

Prøv at spørge i news:dk.edb.hardware.drev , her finder du
harddiskeksperterne.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/