Hvad er "THE PINK FLOYD PROJEKT" ?
Fra : as

Dato : 03-09-03 21:58

Så på http://www.copenhagenbluesfestival.dk/program-03.pdf at nogle der
kalder sig: "THE PINK FLOYD PROJEKT" spiller på denne bluesfestival.
Kender nogen noget til dem?
Er det noget Pink Floyd jam, hvis ja - er de gode? Kan man finde noget på
Nettet om dem?

Mvh Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-09-03 23:26

as wrote:

> [...]
> Kender nogen noget til dem?
> Er det noget Pink Floyd jam, hvis ja - er de gode? Kan man finde noget på

Det eneste jeg ved er at det er Pink Floyd jam.

/David

Fra : ertyui

Dato : 08-10-03 15:40

http://www.kandu.dk/

Fra : ertyui

Dato : 08-10-03 15:50

http://www.kandu.dk/

Fra : ertyui

Dato : 08-10-03 15:48

bluesfestival.

> Det eneste jeg ved er at det er Pink Floyd jam.
>
> /David

Jeg har hørt dem på Copenhagen blues festival. De er gode , men de
"rigtige" findes i Kolding www.floydians.dk .
De er super professionelle og de spiller f.eks.alle guitarsolierne i den
rigtige tone og har den rigtige lyd. Klasseforskel..

http://www.kandu.dk/

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-10-03 15:57

ertyui wrote:

> De er super professionelle og de spiller f.eks.alle guitarsolierne i den
> rigtige tone og har den rigtige lyd. Klasseforskel..

Det kan jeg da også.

/David

Fra : Kasper Hartwich

Dato : 05-09-03 12:31

> [...]
> Kender nogen noget til dem?
> Er det noget Pink Floyd jam, hvis ja - er de gode? Kan man finde noget på

Det er et jam band og skulle efter sigende have været ret gode da de
spillede til Herlev Festival.

Nåede desværre ikke at se dem.

Kasper