Tilbud fra Telmore på Samsung C100
Fra : Henning

Dato : 04-09-03 21:32

Telmore har tilbud på ovennævnte telefon incl. deres nye
Pro-abonnement til 995,-.
Nu har jeg altid været til Nokia, hvordan er kvalitet, finesser,
features osv. på en Samsung?
Hvad er størrelsen? Det eneste jeg kan finde er, at den er 17mm tyk,
men ikke noget om vægt, længde og bredde?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 21:39

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er størrelsen? Det eneste jeg kan finde er, at den er 17mm tyk,
> men ikke noget om vægt, længde og bredde?

Desværre er alle tekster på tysk.

Jeg er dog blevet lovet at samtlige billeder/foto´s er på dansk.

http://handy.samsung.de/detail_mobil.asp?artid=707

Hr. Bjørn

Fra : Henning

Dato : 04-09-03 22:06

On Thu, 4 Sep 2003 22:39:19 +0200, "Bjørn Jørvad"
<hrbjoern_AT_post.tele.dk> wrote:

>"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Desværre er alle tekster på tysk.

Det går nok - "Die Maße 111x46x17 " betyder vel på godt gammel dansk,
at telefonen er 11cm lang og 4½ bred 76g er faktisk ikke ret
meget.. Hm, hm, hvordan er knaliteten så på disse Samsunger?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 22:11

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hm, hm, hvordan er knaliteten så på disse Samsunger?

Jeg har været den glade ejer af flere forskellig nu.

Specielt lyd/tale kvaliteten er fremragende.

Jeg er glad for min nuværende V200, men savler da lidt over den kommende
med indbygget blitz.

Både Samsung og Sony Ericsson har lagt sig i selen med de kommende
modeller.

Bare de så for pokker ville komme med mindst 1,3Mega pixels...

Hr. Bjørn

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 04-09-03 22:14

"Bjørn Jørvad" skrev:

> Desværre er alle tekster på tysk.

Der er lidt på dansk her (bl.a.)

http://www.samsung.se/_upload_2/EC_DOWNLOAD/0/000/202/410/SGH-C100sedknofi.pdf

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : NGpaul

Dato : 05-09-03 04:34

Samsung opgiver at displayet på C100 er på 128x128 pixel. Det er alt for lidt efter min
mening til seriøst brug.

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-09-03 07:45

> Samsung opgiver at displayet på C100 er på 128x128 pixel. Det er alt for
> [...]
Hvis der havde været en e-mailklient på telefonen var jeg hoppet på.

Per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 07:59

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der havde været en e-mailklient på telefonen var jeg hoppet på.

Hvad behøver man en e-mail-klient til? Hvis man har wap og gprs på sin telefon,
kan man læse og sende e-mails ved at oprette sig på www.t-zones.de

Claus

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-09-03 09:05

> Hvad behøver man en e-mail-klient til? Hvis man har wap og gprs på sin
telefon,
> kan man læse og sende e-mails ved at oprette sig på www.t-zones.de
>
> Claus
Nu er jeg ikke nogen ørn til det 'syddanske', men jeg vil gerne kunne læse
min pop3 konto.
Derfor ønsker jeg en e-mailklient.

Per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 09:21

> Nu er jeg ikke nogen ørn til det 'syddanske', men jeg vil gerne kunne læse
> min pop3 konto.
> Derfor ønsker jeg en e-mailklient.

T-zones går ind og læser din POP3-konto for dig og viser den på wapsiden.

Claus

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-09-03 10:06

> telefon,

> T-zones går ind og læser din POP3-konto for dig og viser den på wapsiden.
>
> Claus
Så forstår jeg bedre din udmelding.
Men er det ikke det samme man kan med Hotmail?
Der kan man så få en SMS. (Så vidt jeg har forstået.)

Per

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 10:27

> Så forstår jeg bedre din udmelding.

Det er desværre nok vanskeligt at oprette sig på og benytte T-zones.de, hvis man
ikke behersker det "syddanske" sprog.

> Men er det ikke det samme man kan med Hotmail?

Der er noget om at man kan få en SMS, når der er nye mails på sin Hotmail. Det
koster vistnok én krone per styk.

Man kan læse sin Yahoo-mail via wap på adressen http://dk.wap.yahoo.com/

Claus

Fra : Per Thomsen

Dato : 05-09-03 14:28

> Der er noget om at man kan få en SMS, når der er nye mails på sin Hotmail.
Det
> koster vistnok én krone per styk.

Så man gå ud fra at TDCbliver den store spamer i fremtiden.

Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-09-03 10:52

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in

> Men er det ikke det samme man kan med Hotmail?

Hotmail kan man ikke bruge via WAP med mindre man er amerikaner :/

Yahoo mail kan bruges via wap.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 11:33

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis der havde været en e-mailklient på telefonen var jeg hoppet på.

Som chef ville jeg være ret lige glad med dine behov .... i første
omgang.

Som erhvervskunde ser jeg på, hvad *virksomheden* har af mobilos-behov.

Dækken en Samsung C100 virksomhedens kommunikationsbehov, vælger jeg
den.

Hvad du så har af alternative mere eller mindre fancy behov, dem dækker
du bare af egen lomme.

Hr. Bjørn

Fra : Fischer

Dato : 05-09-03 11:47

> Som chef ville jeg være ret lige glad med dine behov .... i første
> omgang.

Stram buks!
Det er vist godt du ikke er min chef ....

*Fischer

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 11:50

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Stram buks!

På ingen måde.

> Det er vist godt du ikke er min chef ....

Det er en forretning, man driver og ikke en
gavebod/giv_væk_forretning..

Hr. Bjørn

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 15:42

"Bjørn Jørvad" <hrbjoern_AT_post.tele.dk> wrote in message

> Det er en forretning, man driver og ikke en
> gavebod/giv_væk_forretning..

Helt enig, men der kan nu også være forretning i at sikre sig glade ansatte
ved at tage hensyn til deres ønsker også - alt efter en afvejning af
pris/gevinst selvfølgeligt. Lige præcis en emailklient på mobilen kunne så
faktisk godt være en rigtig god investering for mange virksomheder (der
benytter mails til intern kommunikation) under alle omstændigheder

mvh
/Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 18:51

"Kasper Bergh" <kaz@want-no-spam-own.web.id> skrev i en meddelelse

KLIP

> Helt enig, men der kan nu også være forretning i at sikre sig glade
ansatte
> ved at tage hensyn til deres ønsker også - alt efter en afvejning af
> pris/gevinst selvfølgeligt.

Ønsker fra en medarbejder i den forbindelse (kunne også være en fancy
bordlampe), gives (næsten) altid svaret:" Hvad får jeg (=virksomheden)
igen og kan vi tjene flere penge på dit ønske..?"...

> Lige præcis en emailklient på mobilen kunne så
> faktisk godt være en rigtig god investering for mange virksomheder
(der
> benytter mails til intern kommunikation) under alle omstændigheder

Er det medarbejdere, der er ude i "marken" (de udsatte), har de vel
efterhånden alle en bærbar ellers ville jeg nok give dem en PDA som
minimum.

Dem på kontoret (de "indsatte") kan nok finde en PC og læse deres mail
på.

At læse mails på en mobilos, er og bliver noget fnidder grundet den
lille skærm (min mening).

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 18:56

> Ønsker fra en medarbejder i den forbindelse (kunne også være en fancy
> bordlampe), gives (næsten) altid svaret:" Hvad får jeg (=virksomheden)
> igen og kan vi tjene flere penge på dit ønske..?"...

Har I ikke noget der hedder personalepleje i firmaet?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 18:58

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har I ikke noget der hedder personalepleje i firmaet?

Noget for noget ... det er ikke den rene filantropi...

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 19:26

> Noget for noget ... det er ikke den rene filantropi...

NETOP

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 19:46

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> NETOP

Min erfaring gennem tiderne er blot den, medarbejderen har mest lyst til
konsekvent at få på forskud...

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 05-09-03 12:38

> Som chef ville jeg være ret lige glad med dine behov .... i første
> omgang.
>
> Som erhvervskunde ser jeg på, hvad *virksomheden* har af mobilos-behov.

Det kan man jo kun give dig ret i

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-09-03 09:17

> [...]
> den.
>
> Hvad du så har af alternative mere eller mindre fancy behov, dem dækker

Hvem siger det ikke er af egen lomme?

Per

Fra : Zulu

Dato : 05-09-03 07:52

> [...]
> Hvad er størrelsen? Det eneste jeg kan finde er, at den er 17mm tyk,
> men ikke noget om vægt, længde og bredde?

www.gsmarena.com har en god oversigt over alle de mobiltelefoner, der er på
markedet + diverse nye.

Zulu

Fra : Jack

Dato : 05-09-03 10:36

hmm, kan det passe den ikke har MMS?

Kan nemlig ikke umiddelbart se det fremgår nogen steder i manualen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-03 10:43

Jack skrev:

>hmm, kan det passe den ikke har MMS?

Ja, det har den ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Jack

Dato : 05-09-03 11:18

> Ja, det har den ikke.

ok, så er den ikke relevant :(

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-03 11:21

"Jack" <remove@spam.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> ok, så er den ikke relevant :(

Blot en tanke ... er Telmores tilbud ikke specielt rettet mod
erhvervskunder...?

Her er den nævnte mobilos da rigeligt.... og anden løsning/behov skal
således forklares chefen.

Hr. Bjørn

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-09-03 12:48

In dk.teknik.telefoni.mobil, Henning wrote:

>Telmore har tilbud på ovennævnte telefon incl. deres nye
>Pro-abonnement til 995,-.

Er der nogen der ved om der er simlås på?

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-03 13:24

Lars Stokholm skrev:

>Er der nogen der ved om der er simlås på?

Telmore sælger ikke sim-låste telefoner, så nej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Kim Sørensen

Dato : 05-09-03 18:29

Jeg kan ikke se det tilbud nogen steder på Telmore side?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-09-03 18:54

In dk.teknik.telefoni.mobil, Kim Sørensen wrote:

>Jeg kan ikke se det tilbud nogen steder på Telmore side?

Du skal logge ind for at se det.

Fra : Henning

Dato : 05-09-03 23:24

On Fri, 5 Sep 2003 19:29:19 +0200, "Kim Sørensen" <none@none.com>
wrote:

>Jeg kan ikke se det tilbud nogen steder på Telmore side?

https://sec.telmore.dk/personlig/StartSamsung.html

Henning
hsb@(fjernes)image.dk