Nokia 6100 og Mac
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-03 19:14

Hej derude

Jeg har endelig taget mig sammen og købt ny mobil. Denne gang en Nokia
6100, som er mam - bortset fra at jeg ikke kan tilgive Nokia for
fraværet af Bluetooth.

Der er IrDA-port i dyret og der følger software med til Windows til at
lave backup etc. Kool nok, men jeg har ikke nogen Windows-maskine. Kan
man få Mac til at snakke med dyret?

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-09-03 23:09

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
>
> Der er IrDA-port i dyret og der følger software med til Windows til at
> lave backup etc. Kool nok, men jeg har ikke nogen Windows-maskine. Kan

Undskyld mit skud fra hoftet.
Hvorfor f..... har du ikke købt en Sony-Ericsson, som utallige indlæg i
denne gruppe har udtalt sig så rosende om (i Mac henseende).

Just my 5 cents.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Brian Poulsen

Dato : 07-09-03 11:19

Hej.

Så vidt jeg ved, burde "iSync" kunne klare synkronisering af Nokia
Telefoner.

Brian.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-09-03 22:50

"Brian Poulsen" <brian@fuz.dk> writes:

> Så vidt jeg ved, burde "iSync" kunne klare synkronisering af Nokia
> Telefoner.

Såvidt jeg kan se, understøtter iSync forbavsende få telefoner,
herunder kun to fra Nokia.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-09-03 17:05

spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) writes:

> Undskyld mit skud fra hoftet. Hvorfor f..... har du ikke købt en
> Sony-Ericsson, som utallige indlæg i denne gruppe har udtalt sig så
> rosende om (i Mac henseende).

Hmmm... jeg må efterhpnden erkende at jeg er hjernevasket
Nokia-freak. Kredse på et tidspunkt omkring T68i som er nydelig og har
mange features - men hørte skidt om at den er langsom. Desuden er den
jo stor og klodset ift. Nokia 6100, og så er det ikke en
Nokia... Overvejede S/Es topmodel D610, men det er næsten for meget af
det gode. Desuden er den grim og jeg er nok stadig ikke overbevist om,
at den kan erstatte den (uelegante) kombination jeg i dag har af Palm
og mobil.

-j