Tilmelding til GPRS hos CBB Mobil ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-09-03 17:03

Jeg synes det trækker ud med at GPRS bliver aktivt, efter at jeg har sendt den
omtalte SMS med teksten »GPRS2GO Ericsson R600« til nummer 1221.

Der er nu gået knap 24 timer, og jeg har endnu ikke fået GPRS-ikon på telefonen.
Hvad er jeres erfaring med tilmelding til GPRS hos CBB Mobil? - Hvor lang tid
går der, inden man kan begynde at bruge GPRS?

Jeg har modtaget Sonofons GPRS-opsætning. Den kom efter et kort øjeblik.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 04-09-03 18:59

> [...]
> fået GPRS-ikon på telefonen.
> Hvad er jeres erfaring med tilmelding til GPRS hos
> CBB Mobil? - Hvor lang tid går der, inden man kan

Du skal nok regne med at tilmelde dig en 5-10 gange. Det måtte jeg for at få
det oprettet. Jeg brugte både nettet og SMS-metoden.
Prøv hver 2. dag indtil det lykkes. Det er i øvrigt næsten hvad deres
kundeservice siger når du ringer ind.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 08:27

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det oprettet. Jeg brugte både nettet og SMS-metoden.
> Prøv hver 2. dag indtil det lykkes. Det er i øvrigt næsten hvad deres

Har lige talt med CBB's kundeservice. De siger at Sonofon ikke kan følge med i
oprettelserne, og at der kan gå op til en uge inden at gprs bliver aktivt på mit
abonnement.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 19:43

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
tid
> går der, inden man kan begynde at bruge GPRS?

Jeg sendte sms'en én gang. Det tog lidt over 36 timer, så virkede det.
Hver gang du sender en ny skal du vente 24 timer igen. Det fik jeg fortalt
af kundeservice i hvert fald.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil