/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Advarsel mod Wanna-save
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 04-09-03 14:01

Til jer der overvejer at handle hos wanna-save synes jeg lige jeg vil
fortælle om mine oplevelser.

På deres side tilbyder de et mobilcover til en flad 20'er. Mit har længe
været i lidt "dårlig stand" (har vist været brugt som oplukker for mange
gange...), og 20 kr. skulle jeg vel kunne klare at ofre på et nyt, så
jeg bestiller det.
Der bliver så lagt 17 kr. på i porto. En prisforøgelse på 85%, men fair
nok, de skal jo have deres udgifter dækket.
Jeg betaler med Dankort og beløbet bliver hævet på min konto.
I dag, en lille uge efter dumper der så en kuvert ind ad døren
indeholdende mit bestilte cover samt en regning fra PostDanmark på 21,25
kr.
Fjolserne havde sat for lidt porto på - og undladt at skrive afsender på
kuverten så regningen endte hos mig. Jeg kontakter wanna-save som vil
snakke med leverandøren og derefter vende tilbage.
Det gør de så - med beskeden om at det vil de så ikke gøre noget ved.
Jeg bliver nødt til selv at betale regningen hvis ikke jeg vil være
uvenner med postvæsenet. Men de vil da godt sende mig en nøglering med
deres logo på, hvis det er...

Det virker måske lidt tåbeligt at bruge tid på sådanne småbeløb, og det
synes jeg egentlig også selv det er, men grunden til at jeg købte
coveret hos dem var netop at det var så billigt (20 kr.).
At prisen så bliver fordoblet pga. porto er også til at leve med, men
når jeg har betalt 17 kr. for at få det sendt så har jeg det altså sådan
at jeg ikke også vil betale 21,25 kr. ekstra fordi fjolserne kun har
frankeret brevet med godt en tredjedel at det beløb jeg betalte (6,50
kr.)

Selvfølgelig overlever jeg at betale de 21,25 kr., det er mere
princippet i det, og jeg synes det er SÅ dårlig forretningsmoral. Var
det nu en DVD-afspiller eller noget andet tungt jeg havde bestilt havde
regningen måske lydt på skal vi sige 100 kr., og så er der jo ikke meget
billigt over det.


Just my 5 cents...


--
Michael


 
 
DirectX (04-09-2003)
Kommentar
Fra : DirectX


Dato : 04-09-03 15:23

Send en pakke retur uden porto, så kan de lære det

Mvh
C@ss

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse
news:3F5737A1.CFD8F504@vindenand.dk...
> Til jer der overvejer at handle hos wanna-save synes jeg lige jeg vil
> fortælle om mine oplevelser.
>
> På deres side tilbyder de et mobilcover til en flad 20'er. Mit har længe
> været i lidt "dårlig stand" (har vist været brugt som oplukker for mange
> gange...), og 20 kr. skulle jeg vel kunne klare at ofre på et nyt, så
> jeg bestiller det.
> Der bliver så lagt 17 kr. på i porto. En prisforøgelse på 85%, men fair
> nok, de skal jo have deres udgifter dækket.
> Jeg betaler med Dankort og beløbet bliver hævet på min konto.
> I dag, en lille uge efter dumper der så en kuvert ind ad døren
> indeholdende mit bestilte cover samt en regning fra PostDanmark på 21,25
> kr.
> Fjolserne havde sat for lidt porto på - og undladt at skrive afsender på
> kuverten så regningen endte hos mig. Jeg kontakter wanna-save som vil
> snakke med leverandøren og derefter vende tilbage.
> Det gør de så - med beskeden om at det vil de så ikke gøre noget ved.
> Jeg bliver nødt til selv at betale regningen hvis ikke jeg vil være
> uvenner med postvæsenet. Men de vil da godt sende mig en nøglering med
> deres logo på, hvis det er...
>
> Det virker måske lidt tåbeligt at bruge tid på sådanne småbeløb, og det
> synes jeg egentlig også selv det er, men grunden til at jeg købte
> coveret hos dem var netop at det var så billigt (20 kr.).
> At prisen så bliver fordoblet pga. porto er også til at leve med, men
> når jeg har betalt 17 kr. for at få det sendt så har jeg det altså sådan
> at jeg ikke også vil betale 21,25 kr. ekstra fordi fjolserne kun har
> frankeret brevet med godt en tredjedel at det beløb jeg betalte (6,50
> kr.)
>
> Selvfølgelig overlever jeg at betale de 21,25 kr., det er mere
> princippet i det, og jeg synes det er SÅ dårlig forretningsmoral. Var
> det nu en DVD-afspiller eller noget andet tungt jeg havde bestilt havde
> regningen måske lydt på skal vi sige 100 kr., og så er der jo ikke meget
> billigt over det.
>
>
> Just my 5 cents...
>
>
> --
> Michael
>



Jean (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 04-09-03 17:32

Cass skrev:
> Send en pakke retur uden porto, så kan de lære det

Ja, og fyld den med sten...

Mvh Jean





Jochke (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Jochke


Dato : 04-09-03 17:47

Michael Kjærsgård wrote:

> Selvfølgelig overlever jeg at betale de 21,25 kr., det er mere
> princippet i det, og jeg synes det er SÅ dårlig forretningsmoral. Var
> det nu en DVD-afspiller eller noget andet tungt jeg havde bestilt
> havde regningen måske lydt på skal vi sige 100 kr., og så er der jo
> ikke meget billigt over det.

Tak for advarslen.

Fyld en C4 kuvert op med rustne søm. ;)

/Jochke



Michael Kjærsgård (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 05-09-03 09:53

> Fyld en C4 kuvert op med rustne søm. ;)

Hehe, ja det var selvfølgelig en mulighed, men lur mig om de ikke bare vil
nægte at modtage den :)
Mit "problem" var jo netop at jeg havde betalt for indholdet af pakken, så
ville jo ikke bare lade det gå retur...


--
Michael



ABS (04-09-2003)
Kommentar
Fra : ABS


Dato : 04-09-03 18:00

Tak for advarslen.
Jeg vil tro at Wanna-save var bedre tjent med at betale den skide porto.
Nu har de fået en masse dårlig omtale, hvilket helt er deres egen skyld.
SÅ KAN DE LÆRE DET !!!!



"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse
news:3F5737A1.CFD8F504@vindenand.dk...
> Til jer der overvejer at handle hos wanna-save synes jeg lige jeg vil
> fortælle om mine oplevelser.
>
> På deres side tilbyder de et mobilcover til en flad 20'er. Mit har længe
> været i lidt "dårlig stand" (har vist været brugt som oplukker for mange
> gange...), og 20 kr. skulle jeg vel kunne klare at ofre på et nyt, så
> jeg bestiller det.
> Der bliver så lagt 17 kr. på i porto. En prisforøgelse på 85%, men fair
> nok, de skal jo have deres udgifter dækket.
> Jeg betaler med Dankort og beløbet bliver hævet på min konto.
> I dag, en lille uge efter dumper der så en kuvert ind ad døren
> indeholdende mit bestilte cover samt en regning fra PostDanmark på 21,25
> kr.
> Fjolserne havde sat for lidt porto på - og undladt at skrive afsender på
> kuverten så regningen endte hos mig. Jeg kontakter wanna-save som vil
> snakke med leverandøren og derefter vende tilbage.
> Det gør de så - med beskeden om at det vil de så ikke gøre noget ved.
> Jeg bliver nødt til selv at betale regningen hvis ikke jeg vil være
> uvenner med postvæsenet. Men de vil da godt sende mig en nøglering med
> deres logo på, hvis det er...
>
> Det virker måske lidt tåbeligt at bruge tid på sådanne småbeløb, og det
> synes jeg egentlig også selv det er, men grunden til at jeg købte
> coveret hos dem var netop at det var så billigt (20 kr.).
> At prisen så bliver fordoblet pga. porto er også til at leve med, men
> når jeg har betalt 17 kr. for at få det sendt så har jeg det altså sådan
> at jeg ikke også vil betale 21,25 kr. ekstra fordi fjolserne kun har
> frankeret brevet med godt en tredjedel at det beløb jeg betalte (6,50
> kr.)
>
> Selvfølgelig overlever jeg at betale de 21,25 kr., det er mere
> princippet i det, og jeg synes det er SÅ dårlig forretningsmoral. Var
> det nu en DVD-afspiller eller noget andet tungt jeg havde bestilt havde
> regningen måske lydt på skal vi sige 100 kr., og så er der jo ikke meget
> billigt over det.
>
>
> Just my 5 cents...
>
>
> --
> Michael
>



Michael Kjærsgård (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 05-09-03 09:58

> Jeg vil tro at Wanna-save var bedre tjent med at betale den skide porto.
> Nu har de fået en masse dårlig omtale, hvilket helt er deres egen skyld.

Ja, netop, dybest set er jeg jo mere eller mindre ligeglad med de 20-25 kr.,
det det drejer sig om er mere at Wannasave ikke vil rette en fejl begået af
dem/deres distributør.
Alle kan begå fejl, og det er fuldt ud acceptabelt, men at de ikke vil rette
den, det kan på ingen måde være acceptabelt.

> SÅ KAN DE LÆRE DET !!!!

:)

--
Michael





Emil Jensen (13-09-2003)
Kommentar
Fra : Emil Jensen


Dato : 13-09-03 02:23

Tag et kopi af regningen for den strafporto, og send den til wannasave og
forlang at de bankoverfører det skyldige beløb til dig.

Iøvrigt: Brug e-mail og vedhæft kopien af regningen, så koster det dig ikke
noget. Og du har dokumentation for at du har sendt e-mail hvis de ikke
svarer.

Mvh

Emil



Michael Kjærsgård (24-09-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 24-09-03 18:38

Det skal retfærdighedsvis siges at en anden medarbejder fra wannasave
end hende jeg snakkede med i første omgang - efter at have set dette
indlæg - har kontaktet mig og meddelt at hun vil sørge for at beløbet
bliver overført til min konto.

Så helt så slemme endda er de åbenbart ikke, det kommer vist lidt an
på hvem man kommer til at snakke med...


--
Michael

Bo & Tina Larsen (27-09-2003)
Kommentar
Fra : Bo & Tina Larsen


Dato : 27-09-03 17:18


"Michael Kjærsgård"
> Så helt så slemme endda er de åbenbart ikke, det kommer vist lidt an
> på hvem man kommer til at snakke med...
>
>
> --
> Michael

Jeg har efterhånden købt......................(tænke og tælle)........... 9
mobiltelefoner gennem Wanna-Save. Ikke kun til mig selv, men til familie og
venner, og jeg har aldrig været utilfreds. Dog vil jeg ikke købet
mobiltelefoner hos dem nu, hvor de kun kan erhverves med Debitel-abonnement.

Hilsen
/Bo



Lars Christensen (27-09-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 27-09-03 18:47

On Sat, 27 Sep 2003 18:17:34 +0200, "Bo & Tina Larsen"
<Bo-Tina@Ugle*teliamail.dk> wrote:

>
>Jeg har efterhånden købt......................(tænke og tælle)........... 9
>mobiltelefoner gennem Wanna-Save. Ikke kun til mig selv, men til familie og
>venner, og jeg har aldrig været utilfreds. Dog vil jeg ikke købet
>mobiltelefoner hos dem nu, hvor de kun kan erhverves med Debitel-abonnement.
>
Hvis du ser på http://www.wannasave.dk/telefoni/default.asp?Menu=-1
er alle abonnementer hos Telia. Så det er ikke kun hos Debitel man
skal tegne abonnement.


--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved
if they had known to 'Duck and Cover'

Nick (27-09-2003)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 27-09-03 19:11

Tit kan man få de samme lave priser i en retailforretning også.

F.eks. har jeg lige købt en Alcatel OT735 til 599,- i Telekæden. Samme rpis
som hos Wanna-save, men uden ventetid og portoomkostninger og bøvl ved evt.
reklamation.

/Nick



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste