Autosvar
Fra : Marlene

Dato : 04-09-03 09:58

Kan det passe, at Outlook ikke har en funktion, der hedder autosvar (hvis
man er på ferie eller lignende) - eller skal det foregå via udbyderens
hjemmeside?

Mvh. Marlene.

Fra : Søren Blom

Dato : 04-09-03 11:40

"Marlene" <tunne@heaven.dk> skrev
> Kan det passe, at Outlook ikke har en funktion, der hedder autosvar (hvis
> man er på ferie eller lignende) - eller skal det foregå via udbyderens
> hjemmeside?

Nu skriver du desværre ikke hvilken Outlook du bruger, men uanset hvad, så
kan man i hvert fald godt indstille Outlook 2000 og Outlook XP til autosvar,
men for at det kan fungere kræver det at din computere står tændt med
Outlook kørende imens at du er på ferie, da indkommende mail jo først skal
ind til Outlook før den kan sende et autosvar afsted, ikke den mest smarte
løsning.
Du skal heller se hos din udbyder om ikke de tilbyder Autosvar og så sætte
det igang via web-mail.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Marlene

Dato : 04-09-03 13:08

> "Marlene" <tunne@heaven.dk> skrev
> >

> Nu skriver du desværre ikke hvilken Outlook du bruger,

Outlook 6

> [...]
> ind til Outlook før den kan sende et autosvar afsted, ikke den mest smarte

Nej, det kan jeg godt se.

> Du skal heller se hos din udbyder om ikke de tilbyder Autosvar og så sætte
> det igang via web-mail.

Måske - har ikke checket det. Tak for dit svar

Mvh. Marlene.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-09-03 14:25

"Marlene" <tunne@heaven.dk> skrev :

>Outlook 6

Findes ikke.

Så er det Outlook Express og så havde spørgsmålet hørt hjemme i
OE-gruppen, se signatur.

Men svaret ville have været det samme, så blot til orientering,
hvis du får brug for hjælp en anden gang.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Marlene

Dato : 05-09-03 08:05

> Findes ikke.
>
> Så er det Outlook Express og så havde spørgsmålet hørt hjemme i
> OE-gruppen, se signatur.

Ok - ja, det er Outlook Express, men jeg siger altid bare Outlook, men det
er åbenbart ikke det samme så (har vist hørt det før).

> Men svaret ville have været det samme, så blot til orientering,
> hvis du får brug for hjælp en anden gang.

Ok - tak

Mvh. Marlene.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-03 08:16

"Marlene" <tunne@heaven.dk> skrev :

>Ok - ja, det er Outlook Express, men jeg siger altid bare Outlook, men det
>er åbenbart ikke det samme så (har vist hørt det før).

Der er meget stor forskel på de to programmer, det er stort set
set kun Outlook, der er fælles (og så at de begge er
mailprogrammer).
--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 17:45

Marlene skrev:
> Kan det passe, at Outlook ikke har en funktion, der hedder autosvar
> (hvis man er på ferie eller lignende) - eller skal det foregå via
> udbyderens hjemmeside?

Du skal være forsigtig med at sætte
autosvar op din mail adresse, for du
skal lige tænke på at *spammerne*
jo så får bekræftet at din adresse er
valid

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Marlene

Dato : 05-09-03 08:04

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Du skal være forsigtig med at sætte
> autosvar op din mail adresse, for du
> skal lige tænke på at *spammerne*
> jo så får bekræftet at din adresse er
> valid

Ja, det er selvfølgelig rigtigt - det havde jeg ikke lige tænkt på - tak

Mvh. Marlene.

Fra : MBJ

Dato : 05-09-03 11:01

er en feature i ms exchange.....