Tiscali, brug aldrig !!!
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 09:50

Well, beklager at måtte skrive dette. Som tidligere ansat, ok stilling,
fredes man ikke for gentagne rykkere på kvartals regninger, trods opsagt
abbonement.

De brillede, som sidste skud på stammen, at sende et brev til min korrekte
nye adresse. I brevet skriver de at de ikke er blevet oplyst min nye adresse
(hvordan kunne de så sende til den), samt at det var min egen pligt at
opdatere deres kundekartotek (trods jeg for længst har opsagt mit abbonement
hos dem). Så taler jeg med "supporten" (bemærk anførselstegnene), der siger
de ikke har min nye adresse (hvordan kunne de så sende til den). OSV OSV

Jeg har tidligere sagt til venner/bekendte, at Tiscalis produkt var bedre
end TDCs.

Dette kan være, men jeg må nu sige at det opvejer ikke for den mest rådne
kundeservice i mands minde.

Næææ 12move, trods det var delvist ejet af tiscali, kørte nu fint, men til
den store overraskelse (NOT), formåede Tiscali at ødelægge den forretning
også.

..

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 10:49

..:J:. skrev:
> Well, beklager at måtte skrive dette. Som tidligere ansat, ok
> stilling, fredes man ikke for gentagne rykkere på kvartals regninger,
> trods opsagt abbonement.

Nå, den fyreseddel har nok gjort
dig gal i skrallen

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Nic

Dato : 04-09-03 11:40

> Nå, den fyreseddel har nok gjort
> dig gal i skrallen

Næ, han fortæller kun hvad alle andre tidligere Tiscali-kunder har sagt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 13:26

> Næ, han fortæller kun hvad alle andre tidligere Tiscali-kunder har sagt.

Netop

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-09-03 13:44

Nic skrev:

>Næ, han fortæller kun hvad alle andre tidligere Tiscali-kunder har sagt.

De stod i det mindste ved deres navn.

--
Bertel

Fra : Nic

Dato : 04-09-03 15:10

> De stod i det mindste ved deres navn.

Er det så vigtigt? Jeg står da heller ikke under mit fulde navn, men har intet at skjule.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-09-03 16:46

Nic skrev:

>Er det så vigtigt?

Ja. Folk der ikke skriver under eget navn, opnår ikke min fulde
respekt.

>Jeg står da heller ikke under mit fulde navn, men har intet at skjule.

Hvorfor skjuler du det så?

Xfut dk.admin.netikette hvor den debat er on-topic.
(svar sendes til den gruppe og kan kun læses dér)
--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-09-03 16:48

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> writes:

> Er det så vigtigt? Jeg står da heller ikke under mit fulde navn, men har intet at skjule.

Så brug dit fulde navn.

--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."

Fra : Nic

Dato : 05-09-03 19:02

> Så brug dit fulde navn.

Det styrer jeg vidst helt selv?

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 16:19

??

Fra : John Sahl

Dato : 04-09-03 21:32

..:J:. <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:
> ??

Det kan da ikke være så svært at se at du ikke bliver taget
alvorligt når du ikke en gang tør underskrive dine indlæg
med dit fulde navn.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-03 19:02

> [...]
> med dit fulde navn.
>
> --
> John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

folk har virkelig travlt her, hva... Never mind, drop min kommentar, gider
ikke denne diskussion...

Fra : John Sahl

Dato : 08-09-03 17:39

..:J:. <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:
> folk har virkelig travlt her, hva... Never mind, drop min kommentar,
> gider ikke denne diskussion...

Så meget for at stå ved sine udtalelser.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-03 10:24

torsk

Fra : John Sahl

Dato : 12-09-03 11:19

..:J:. <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:
> torsk

Ja, netop.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 08-09-03 18:12

..:J:. wrote:
> folk har virkelig travlt her, hva... Never mind, drop min kommentar, gider
> ikke denne diskussion...

Det er så iorden Jakob.

--
Morten!

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 13:25

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> wrote in message

> Nå, den fyreseddel har nok gjort
> dig gal i skrallen

Ha ha ha, faktisk ikke. Har faktisk anbefalet Tiscali i lang tid efter. Men
det er slut nu.

:)

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 05-09-03 08:38

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Well, beklager at måtte skrive dette. Som tidligere ansat, ok stilling,
> fredes man ikke for gentagne rykkere på kvartals regninger, trods opsagt
> abbonement.

Hvorfor skulle du da også have særbehandling i forhold til os andre, som
også har modtaget den slags regninger og rykkere

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-09-03 08:48

Allan Lund Soerensen skrev:

>Hvorfor skulle du da også have særbehandling i forhold til os andre, som
>også har modtaget den slags regninger og rykkere

.... måske endda udsendt af Prikkolonjkolonprik? ... Hvem ved?

--
Bertel

Fra : John Sahl

Dato : 05-09-03 09:45

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote:

> ... måske endda udsendt af Prikkolonjkolonprik? ... Hvem ved?

Så kan han måske lære det ,-)

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 05-09-03 11:17

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> ... måske endda udsendt af Prikkolonjkolonprik? ... Hvem ved?

Er det ikke lidt racitisk? At han er polak, har vel ikke noget med sagen at
gøre.

> --
> Bertel

Nicolai