Er Phil Collins mon ShuBiDua-fan ? :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 04-09-03 07:51

Der er i hvert fald mere, end kun en lighed mellem et
af hans numre, og så et gammelt shubber-nummer.

Se/hør lige dette lille mix jeg har lavet:

http://www.thhe.dk/Phil_og_Shubberne.htm

Hvad siger i??
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 04-09-03 08:20

Thomas H. wrote:
> Der er i hvert fald mere, end kun en lighed mellem et
> af hans numre, og så et gammelt shubber-nummer.
>
> Se/hør lige dette lille mix jeg har lavet:

> [...]
udmærket …

Fra : Poul Erik

Dato : 04-09-03 11:48

On Thu, 4 Sep 2003 08:51:04 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>Der er i hvert fald mere, end kun en lighed mellem et
>af hans numre, og så et gammelt shubber-nummer.
>
>Se/hør lige dette lille mix jeg har lavet:
>
>http://www.thhe.dk/Phil_og_Shubberne.htm

Meget kunne tyde på, at han mindst har hørt nummeret.

Godt opdaget.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Morten Holm

Dato : 04-09-03 14:31

Hvad er det de to numre hedder??
Har nemlig to cder med Phil Collins og en med shu-bi-dua, og kan ikke finde
nogen af dem der på..
Det er fanme godt mixet.. :)

Mvh
Morten Holm

Fra : Morten Holm

Dato : 04-09-03 14:39

Hej igen..

Er ikke lige den skarpeste kniv i skuffen... Numrene står jo på siden..
*DOH*...
Så har jeg det nummer med Phil Collins.. :)
Hyg jer

Mvh
Morten Holm

Fra : Thomas H.

Dato : 04-09-03 15:09

> [...]

> Hvad er det de to numre hedder??
> Har nemlig to cder med Phil Collins og en med shu-bi-dua, og kan ikke

Underlader at svare, da jeg kan se at du har kaldt dig selv skældsord

> Det er fanme godt mixet.. :)

Tak
Det skal måske nævnes for retfærdighedens skyld, at Shub-nummeret er
pitched en halv tone ned, så de er helt ens, ellers er der sikkert nogle der
slet ikke kan høre ligheden ....

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-09-03 15:22

Thomas H. wrote:

> Der er i hvert fald mere, end kun en lighed mellem et
> af hans numre, og så et gammelt shubber-nummer.
>
> Se/hør lige dette lille mix jeg har lavet:

> [...]

Når musikere når en vis alder rammes de af Paul McCartney syndromet.
Dvs. at de begynder at sutte totalt røv lige meget hvad de tidligere har
præsteret, og begynder udelukkende at bruge musikalske klichéer. Det er
sket for begge parter her, og de har så ramt den samme kliché.

/David