Udstyrsbutik i holland
Fra : Jørgen L

Dato : 03-09-03 20:59

Der skulle ligge en udstyrs butik i det nordllige holland som både skulle
værer billig og kæmpe stor

Er der nogen som enten har en adresse på den eller hjemmeside adresse ?

Hilsen Jørgen

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 03-09-03 22:31

Jeg tror det kan være denne

http://www.vrijbuiter.nl/startpaginadl.html

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Kurt Andreasen

Dato : 09-09-03 15:43

Hej Jørgen,

jeg var i "supermarkedet" i sommer, og jeg kan kun sige at det er et
besøg værd, det er noget med 30000 km2 og 40000 varenumre eller også
er det omvendt.

Butikken er på 3 etager og på 1.salen er der såmænd et et ganske
udmærket spisested.

De har alt mellem himmel og jord, nu husker jeg ikke nogle specifikke
priser, men jeg kan love, at der er mange penge at spare, så hvis man
står foran et større indkøb, så er det værd at kørre en omvej. Vi
kørte selv 2 X 50 km, og sparede mange pengen på denne tur. F.eks.
kostede CADAC Grill, stormsikringer og parasolfod/spyd omkring det
halve af hvad det gør herhjemme.

Desværre er det meget få pris eksempler der er på deres hjemmeside.

Hilsen

Kurt Andreasen

Fra : Jørgen L

Dato : 09-09-03 23:37

> Hilsen

Kurt Andreasen

Hej Kurt det lyder jo godt, er det denne her

Fra : Kurt Andreasen

Dato : 12-09-03 07:44

Hej Jørgen,

ja, det er den rigtige hjemmeside du har fundet. Forresten ligger der
endnu en udstyrsbutik lige over for denne. Den anden butik er også
stor og billig efter danske forhold, men når alligevel ikke den første
til knæene hvad udvalg angår.

God tur, hvis du kommer forbi på et eller andet tidspunkt.

Kurt Andreasen

Fra : Jørgen L

Dato : 12-09-03 10:16

> [...]
> til knæene hvad udvalg angår.
>
> God tur, hvis du kommer forbi på et eller andet tidspunkt.

Hej Kurt og Bente tak for det, jeg satser på at vi kommer forbi butikken når
vi aligevel skal til holland og belgien her i efteråret

Hilsen Jørgen

Fra : Finn A. Andersen

Dato : 12-09-03 12:41

Gider nogen oplyse adressen på omtalte campingcenter.

Fra : Steen Larsen

Dato : 12-09-03 21:43

Finn A. Andersen wrote:
> Gider nogen oplyse adressen på omtalte campingcenter.

Den står på hjemmesiden
http://www.vrijbuiter.nl/htmlbestandendl/diversen/informatiedl.html

Med hensyn til sitatteknik læs min sinatur tak.
--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen